Afscheid aankondigen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Afscheid aankondigen

hey jongens ik kondig mijn afscheid aan want ik word niet sirrieus genomen terwijl ik sirrieus vragen heb en toch graag anderen wil helpen. maar ik ben er achter gekomen dat ik dit gewoon niet kan en dit tot de frustratie van ander en dit kan dus gewoon zo niet langer...
    ik heb besloten om bij deze met dit forum op te houden.
    ik heb hier zeker het een en andere op gestoken maar ik ben gewoon weg nog te jong om goed met jullie mee te kunnen draaien en anderen te kunnen helpen.
    ik wens jullie allemaal het beste toe gelukkig nieuw jaar en fijne kerst dagen jongens !

Gr piet.

doeeeeeeii! Ik zou ook gelijk een lesje spelling nemen als ik jou was.
    Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!

Comment

Succes verder!

Beloofd is beloofd he?
      DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by pietdepieter View Post
        hey jongens ik kondig mijn afscheid aan want ik word niet sirrieus genomen terwijl ik sirrieus vragen heb en toch graag anderen wil helpen. maar ik ben er achter gekomen dat ik dit gewoon niet kan en dit tot de frustratie van ander en dit kan dus gewoon zo niet langer...
        ik heb besloten om bij deze met dit forum op te houden.
        ik heb hier zeker het een en andere op gestoken maar ik ben gewoon weg nog te jong om goed met jullie mee te kunnen draaien en anderen te kunnen helpen.
        ik wens jullie allemaal het beste toe gelukkig nieuw jaar en fijne kerst dagen jongens !

Gr piet.
        Ik snap wat je bedoeld man.. Jammer dit

Comment

Aaaah nu ben ik net als Michael ook verdrietig
          Ernstig noh!

Comment

beloofd rainman.
            We weten het allemaal ik ben nog gewoon te jong voor jullie en daardoor ontstaan ergernissen en dat kan ik me heel goed voorstellen en daarom trek ik me in op dit forum...
            maar vertrouw me.
            over 10 jaar zullen jullie de naam piet nog vaak horen

Comment

Originally posted by pietdepieter View Post
              beloofd rainman.
              We weten het allemaal ik ben nog gewoon te jong voor jullie en daardoor ontstaan ergernissen en dat kan ik me heel goed voorstellen en daarom trek ik me in op dit forum...
              maar vertrouw me.
              over 10 jaar zullen jullie de naam piet nog vaak horen
              ik hoop ook dat zwarte piet blijft bestaan.
              Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!

Comment

[QUOTE=
                over 10 jaar zullen jullie de naam piet nog vaak horen [/QUOTE]

Hoezo? komt er dan weer zo'n hele discussie over zwarte piet?
                Ernstig noh!

Comment

Originally posted by Eeldesports View Post
                  ik hoop ook dat zwarte piet blijft bestaan.
                  Kut je was me voor
                  Ernstig noh!

Comment

Originally posted by bvds View Post
                    Kut je was me voor
                    hahaha to late, sneller refreshen man

Comment

ach jullie snappen me wel dit is mijn aller laatste post heb ik de 180 nog mooi gehaald
                      als ik ooit heel goed word later dan bedank ik BN
                      later allemaal en veel succes met de sport !

Comment

Hij heeft wel een punt, ik word ook niet serieus genomen. Er zijn gelukkig een paar mensen die dast wel doen i appreciate that. Miss kunnen ze de naam bodynet veranderen in 'forum alleen voor pro's' want beginners zoals pieter en ik worden zwaar belachelijk gemaakt

Comment

Miss kun je beter jezelf niet zo aanstellen, dramaqueens zijn er niks bij

Comment

Sorry hoor Michael, beginners worden helemaal niet belachelijk gemaakt.

Maar mensen die iedere dag 3 topics openen met vragen waar ze opzich ook wel eerst zelf over na hadden kunnen denken worden inderdaad na een tijdje niet meer serieus genomen.
                            Ernstig noh!

Comment

Marco Borsato - Afscheid Nemen Bestaat Niet - YouTube

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X