10,1% bodyfat

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 10,1% bodyfat

Hallo mensen, ik ben souf 20 jaar 1.68m met een gewicht van 62 kg, mijn bodyfat is
    gemeten op 10,1%.
    Ik train 3 a 4x per week ik vroeg me af of deze bodyfat goed is of moet ik meer gaan bulken?
    graag jullie advies/reactie.

Wat is je doel?
    Welke meting heb je gedaan?

Comment

Je moet niks. Wat wil jij?
      I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
      - Dave Tate

Comment

Lang geleden dat ik die stats had! Ik zou voor massa gaan komende jaar maar dat ben ik.
        The expert in anything was once a beginner..

Comment

Zoals mijn voorgangers al zeiden; het is waar je doel ligt.

Ik ben exact even groot en mijn doel is 70kg met 8% bf, voor de rest focus ik mij zoveel mogelijk op kracht.

Wat wil je bereiken?
          1.68 -- 66-67KG -- 15-16% BF
          Personal Records: Deadlift 5x160 / 1x175kg -- Full Squat: 3x90kg -- Benchpress: 5x90kg / 1x100kg -- Military Press 3x60kg

Comment

even voor de duidelijkheid ik meer meer spiermassa kweken en mijn doel is 70/75 kg te wegen

Comment

Dan zou ik inderdaad gaan bulken, dat betekend niet dat je straks ineen keer vet bent. Ga eens 500 kcal boven je onderhoud zitten mits je die kent.

Comment

Ik vind het erg knap dat je je vetpercentage tot op 0.1% nauwkeurig kunt meten. Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
                Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Originally posted by niet_hier View Post
                  Ik vind het erg knap dat je je vetpercentage tot op 0.1% nauwkeurig kunt meten. Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
                  zal wel met zo elektrische weegschaal zijn

Comment

Originally posted by xylometazoline View Post
                    zal wel met zo elektrische weegschaal zijn
                    Die weegt alleen massa.
                    Jij bedoelt een weegschaal met lichaamsanalyse functie en dat is een kutding, je kunt geen vet meten met een elektronische puls daar het afhangt van teveel factoren.

Comment

Dat ding klopt inderdaad niet, maar toch beweren die domme wijven achter de bali in de sportschool dat je je vet percentage er mee kunt meten. Volgens dat ding had ik 12%, maar in werkelijkheid heb ik ongv 23%. En waarschijnlijk heeft de maker van dit topic dat ding gebruikt en denkt hij dat dit klopt.

Originally posted by Knulletje View Post
                      Die weegt alleen massa.
                      Jij bedoelt een weegschaal met lichaamsanalyse functie en dat is een kutding, je kunt geen vet meten met een elektronische puls daar het afhangt van teveel factoren.

Comment

Naar mijn idee is dat ding bij ons wel redelijk nauwkeurig hooguit een procent ernaast met huidplooi meten.

Comment

als je op zo een ding voor de training er op staat en op 16 procent staat. Ga je trainen en drink je een liter water en ga je er vervolgens weer op staan na je training, kan het wel 20 zijn. Die dingen zijn net zo betrouwbaar als de overheid...
                          Hard work, beats talent.

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
                            Die weegt alleen massa.
                            Hahahaha als jij erop ga staan geeft obesitas aan toch?, Ze zijn niet heel inaccuraat maar als je echt precisie wil hebben kom je bij die watermeting weet het juiste woord niet maar dat zal wel wat kosten.. Ik sta er eens in de tijd op bij mij in de sportschool in het begin was me vet 10,7% nu later in een bulk geeft tie 14% aan em visceraal vet is een 2
                            kut ding, Thuis heb ik 4 spiegels daar check ik me vordering liever op xd

Comment

Ik wil zo'n elektrische ding wel geloven, 5% is wel heel erg mooi en te mooi om waar te zijn... huidplooi meting gaf mij 10,1% 8mm 7mm 4mm 6mm
                              Je kunt de spiegel en jezelf niet voor de gek houden, beste is om een huidplooimeting te laten doen..zelfs dat is niet helemaal accuraat, maar veel reëler dan een ding wat je met je handen vasthoudt..
                              There are no pacts between lions and men!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X