Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Hallo mijn naam is ronald. Ik wil graag een 8 pack voor de zomer. ik train 1 uur in de week en ik heb gister een tas supplementen gehaald. Mijn voedingsschema zit er als volgt uit.
10:00 4caps hydrocuts 10g bcca
12:00 60g berry de whey
15:00 3 proteine bars
18:00 10g creatine met berry de whey pancakes
22:00 60g berry de casseine
Ben ik nog supplementen vergeten? Ik hoorde dat je glutamine een kleine piemol krijgt is dit waar?
"Obsessed is a word the lazy use to describe the dedicated."
het was vandaag zelfs op het nieuws! Januari zijn de beste maanden voor de fitnessclubs.
Ook melden ze dat 25 tot 40% stopt in de eerste 3 maanden... LOL
het was vandaag zelfs op het nieuws! Januari zijn de beste maanden voor de fitnessclubs.
Ook melden ze dat 25 tot 40% stopt in de eerste 3 maanden... LOL
haha ik zag ook daarnet.
"Obsessed is a word the lazy use to describe the dedicated."
Stallion X Gummies United Kingdom This customer-centric approach has led to continuous improvement and innovation, ensuring that the gummies consistently...
Buy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
Comment