Ik heb in de schuur een homegym. Op het moment staat er onder andere een Power Cage in en een Cable Crossover. De rug trainen wil bij mij op het moment totaal niet lukken en ik wil dan ook een Lat Machine aanschaffen, omdat deze oefening me aardig ligt. Probleempje daarbij is dat ik daar geen ruimte voor heb en dan mijn Cable Crossover weg moet doen. Nou heb ik geprobeerd om de Lat Machine op de Cable Cross te doen. Ik doe de stang van de Lat Mach dan aan de High Pulley en doe dan een Lat Mach-beweging, de weerstand voelt dan alleen heel laag aan en dat is dan ook niet echt een optie.
Nou zat ik te kijken naar een multistation, en kwam ik uit bij de Bodycraft Galena Pro, hier zit een Lat Machine op, kabels die de Crossover overbodig maken, je kan je benen trainen met Leg Extensions en Leg Curls en nog wat van die andere oefeningen. Heeft iemand ervaring met dit multitstation van Bodycraft? Of weet een andere oplossing.
Alvast bedankt!
Nou zat ik te kijken naar een multistation, en kwam ik uit bij de Bodycraft Galena Pro, hier zit een Lat Machine op, kabels die de Crossover overbodig maken, je kan je benen trainen met Leg Extensions en Leg Curls en nog wat van die andere oefeningen. Heeft iemand ervaring met dit multitstation van Bodycraft? Of weet een andere oplossing.
Alvast bedankt!
Comment