- HELP! - amateur/beginner fitness.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• - HELP! - amateur/beginner fitness.

Hallo,
    ik zal me even voorstellen.
    Mijn naam is Maurice en ik ben 16 jaar oud, ( over 2 maanden 17 )
    lengte: 1.65
    gewicht: 53kg nu

vorig jaar ben ik door bepaalde omstandigheden uit huis geplaatst en ben in een gesloten instelling geplaatst ( jeugdgevangenis ).
    Hier heb ik 8 maanden lang 2-4 keer per wek intensief krachttraining gedaan onder begeleiding van de leiders daar ( in een sportschool ), sommige waren bodybuilder geweest en weten hier best veel van.
    ik had na die 8 maanden toch echt wel een mooi lichaam en was best breed geworden.
    nu ben ik weer thuis, gelukkig... maar ik heb nu al bijna 6 maanden niks gedaan en ben helemaa terug bij af....
    ik heb dus nu 2 dumbells besteld met schijven: 2x 2.5kg en 2x 1.25kg.
    ik trainde vooral borst in het begin omdat ik dat het leukst vond, deed daarna ook biceps,rug,schouder en triceps op rand van me bed.

nouja genoeg gelult :P
    ik heb dus nu geen idee hoe ik het weer moet oppakken....
    ik trainde eerst met 8-10kg per kant, dus moet ik bijbestellen?
    Zal ik starten met proteine shakes?
    hoe moet mijn schema eruit zien?
    Welke oefeningen kan ik doen thuis?

Ik zou graag weer een beetje goed eruit willen zien voor de zomer ook..
    ( en nee daar doe ik het niet alleen voor )

alvast bedankt, en sorry als ik verkeerd post :P

Bump,
    Anyone?;(
    Im desperate haha

Comment

Lees eerst eens de sticky topics in de voedingssectie. Dan zul je al gauw weten dat je een voedingsschema nodig hebt. Ik zou je aanmelden bij een sportschool want het materiaal dat je nu hebt is ruk, daar schiet je niks mee op. Je benen moet je trouwens ook trainen

Ik vind het wel raar dat je in de gevangenis gratis kan trainen en ook nog eens begeleiding krijgt. Ik heb al vaker gezegd dat misdaad loont maar dit is wel overdreven.
      BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Nou nou nou... Die jonge heeft z'n straf al gehad hoor!

Comment

Trouwens bij sommige mensen hoort dit in een behandel plan. Dit zou er voor kunnen zorgen dat ze later buiten niet weer de fout in gaan! hebben we allemaal weer baat bij!

Comment

Originally posted by joelzwolle View Post
            Nou nou nou... Die jonge heeft z'n straf al gehad hoor!
            Heb je 9 maanden moeten wachten tot je dat grapje eindelijk als 1e post kon gebruiken?
            DIVIDE ET IMPERA

Comment

lekker trainen 4 x per week vind ik geen straf
              ik doe dat voor me plezier ....

Comment

Trouwens bij sommige mensen hoort dit in een behandel plan. Dit zou er voor kunnen zorgen dat ze later buiten niet weer de fout in gaan! hebben we allemaal weer baat bij!
                leren doe je door straf te krijgen niet door alles te krijgen wat je wil

Comment

Had eerder een ander account, was met achternaam. Maar zat op de opmerking te wachten. Mijn dank daar voor!

Comment

Had eerder een ander account, was met achternaam. Maar zat op de opmerking te wachten. Mijn dank daar voor!
                    Haha,jij bent de perfecte aangever.
                    DIVIDE ET IMPERA

Comment

Haha klopt! Ik mag ze zelf ook graag inkoppen!

Comment

Inschrijven bij een sportschool, een trainings en voedingsschema maken en je daar aan houden. En uiteraard nu beginnen met benen trainen want die heb je daar nooit getraind geef je aan.

Comment

Het is verplicht om aan bepaalde activiteiten mee te doen, het is verplicht om een dagbesteding te hebben in een jeugdgevangenis.
                          Maar daar gebruikte ik ook alleen maar dumbells en kabels? En dan apparaat voor rug en schouders

Comment

Ga maar even de basisschema's lezen! daar kan je veel meer info vinden en gerichte vragen gaan stellen over wat je zelf hebt uitgezocht. Staat mega veel info in, ook waarom je je benen toch echt zou moeten trainen. Succes!

Comment

Je hebt n misstap begaan waarvoor je gestraft bent, dan is het klaar en over. Die fout zal je dus niet snel weer begaan. Verder maakt het mij niet uit, en had je het eigenlijk niet eens hoeven delen. Je word niet 2x gestraft voor iets, en hier al helemaal niet..
                              Welkom dus kerel.

Maar je moet je nu wel wat beter inlezen in de sticky's zodat je wat sterker staat in het weten wat je aan het doen bent of beter nog wat je beter kunt gaan doen.
                              Dus zou ik als ik jou was de training en voeding delen eens goed doornemen.

Die dumbbeltjes die je nu hebt ben je zo mee klaar, een totaal van 10kg is natuurlijk veel te weinig om fatsoenlijk te kunnen trainen. Je benen zijn zeker zo belangrijk als de rest, het beslaat tenslotte de helft van je totale lichaam. Het is natuurlijk ook geen porum als je straks n goed ontwikkeld bovenlichaam hebt met van die draadpootjes..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X