Hallo,
ik zal me even voorstellen.
Mijn naam is Maurice en ik ben 16 jaar oud, ( over 2 maanden 17 )
lengte: 1.65
gewicht: 53kg nu
vorig jaar ben ik door bepaalde omstandigheden uit huis geplaatst en ben in een gesloten instelling geplaatst ( jeugdgevangenis ).
Hier heb ik 8 maanden lang 2-4 keer per wek intensief krachttraining gedaan onder begeleiding van de leiders daar ( in een sportschool ), sommige waren bodybuilder geweest en weten hier best veel van.
ik had na die 8 maanden toch echt wel een mooi lichaam en was best breed geworden.
nu ben ik weer thuis, gelukkig... maar ik heb nu al bijna 6 maanden niks gedaan en ben helemaa terug bij af....
ik heb dus nu 2 dumbells besteld met schijven: 2x 2.5kg en 2x 1.25kg.
ik trainde vooral borst in het begin omdat ik dat het leukst vond, deed daarna ook biceps,rug,schouder en triceps op rand van me bed.
nouja genoeg gelult :P
ik heb dus nu geen idee hoe ik het weer moet oppakken....
ik trainde eerst met 8-10kg per kant, dus moet ik bijbestellen?
Zal ik starten met proteine shakes?
hoe moet mijn schema eruit zien?
Welke oefeningen kan ik doen thuis?
Ik zou graag weer een beetje goed eruit willen zien voor de zomer ook..
( en nee daar doe ik het niet alleen voor )
alvast bedankt, en sorry als ik verkeerd post :P
ik zal me even voorstellen.
Mijn naam is Maurice en ik ben 16 jaar oud, ( over 2 maanden 17 )
lengte: 1.65
gewicht: 53kg nu
vorig jaar ben ik door bepaalde omstandigheden uit huis geplaatst en ben in een gesloten instelling geplaatst ( jeugdgevangenis ).
Hier heb ik 8 maanden lang 2-4 keer per wek intensief krachttraining gedaan onder begeleiding van de leiders daar ( in een sportschool ), sommige waren bodybuilder geweest en weten hier best veel van.
ik had na die 8 maanden toch echt wel een mooi lichaam en was best breed geworden.
nu ben ik weer thuis, gelukkig... maar ik heb nu al bijna 6 maanden niks gedaan en ben helemaa terug bij af....
ik heb dus nu 2 dumbells besteld met schijven: 2x 2.5kg en 2x 1.25kg.
ik trainde vooral borst in het begin omdat ik dat het leukst vond, deed daarna ook biceps,rug,schouder en triceps op rand van me bed.
nouja genoeg gelult :P
ik heb dus nu geen idee hoe ik het weer moet oppakken....
ik trainde eerst met 8-10kg per kant, dus moet ik bijbestellen?
Zal ik starten met proteine shakes?
hoe moet mijn schema eruit zien?
Welke oefeningen kan ik doen thuis?
Ik zou graag weer een beetje goed eruit willen zien voor de zomer ook..
( en nee daar doe ik het niet alleen voor )
alvast bedankt, en sorry als ik verkeerd post :P
Comment