- HELP! - amateur/beginner fitness.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by knulletje01 View Post
    Je hebt n misstap begaan waarvoor je gestraft bent, dan is het klaar en over. Die fout zal je dus niet snel weer begaan. Verder maakt het mij niet uit, en had je het eigenlijk niet eens hoeven delen. Je word niet 2x gestraft voor iets, en hier al helemaal niet..
    Welkom dus kerel.

Maar je moet je nu wel wat beter inlezen in de sticky's zodat je wat sterker staat in het weten wat je aan het doen bent of beter nog wat je beter kunt gaan doen.
    Dus zou ik als ik jou was de training en voeding delen eens goed doornemen.

Die dumbbeltjes die je nu hebt ben je zo mee klaar, een totaal van 10kg is natuurlijk veel te weinig om fatsoenlijk te kunnen trainen. Je benen zijn zeker zo belangrijk als de rest, het beslaat tenslotte de helft van je totale lichaam. Het is natuurlijk ook geen porum als je straks n goed ontwikkeld bovenlichaam hebt met van die draadpootjes..

Ja bedankt ,
    Ik zal wel ff alles inlezen, maar dan krijg ik al die benamingen van die oefeningen te zien maar weer niet hoe ik ze moet uitvoeren.
    Maarja zal wel ff alles gaan lezen op dit forum

Comment

Originally posted by Notorious_BIG View Post
      Ja bedankt ,
      Ik zal wel ff alles inlezen, maar dan krijg ik al die benamingen van die oefeningen te zien maar weer niet hoe ik ze moet uitvoeren.
      Maarja zal wel ff alles gaan lezen op dit forum
      Google?

Wel wat moeite doen vriend, niet alles wordt voorgekauwd.
      Als je dan iets nog niet weet of snapt, kan je het uiteraard vragen.
      DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by nitraat View Post
        lekker trainen 4 x per week vind ik geen straf
        ik doe dat voor me plezier ....
        sterker nog je moet ervoor betalen
        Remember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X