afslanken met McDonalds, IIFYM

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• afslanken met McDonalds, IIFYM

Yo peeps,

ik kom net dit krantenartikel tegen: Spectaculair: man eet 90 dagen McDonald's en valt af - HLN.be

Alhoewel ik meestal met krantenartikels over afvallen etc moet lachen vind ik deze toch wel geloofwaardig. Het lijkt me dan ook logisch dat als je onder je onderhoud eet en je macro's aanhoudt je ongetwijfeld afvalt. Maar zelf ga ik het toch maar niet proberen. Misschien zit het in me kop maar afvallen met "schone" voeding lijkt me toch wel beter voor je lichaam.

Don't know hoe jullie erover denken?

Op DBB heel topic over, leuk voor nocerino en ze maatjes
    Wat wel een beetje suf is dat hij eerst
    1 te dik was
    2 niets aan sport deed
    3 teveel at

vervolgens aan de mac gaat, maar wel de eerste tijd havermout vd mac, salades vd mac en pas later aan de burgers en heel belangrijk hij ging erbij bewegen.
    zo is hij die 17 kilo afgevallen, en ze cholesterol daalde, nou als dat alle gezondheidsvoordelen zijn, je leest niets over bloedrruk etc.
    Wellicht al had hij ipv mac 2000 kcal gegeten aan rijs/groente en kip en bewegen was hij 30 kilo afgevallen en ze cholesterol nog beter.
    dus imo is dit een gesponserd mac D onderzoek om super size me een beetje tegen te gaan.

Comment

Dat zou goed kunnen, maar die getallen zeggen natuurlijk niets qua gezondheidsparameters. Als hij met normaal eten was afgevallen waren de getallen waarschijnlijker nog meer verbeterd?

Ikzelf kan je wel vertellen dat als ik 2000kcal aan junk vreet dan ga ik mentaal echt kapot van de honger de rest van de dag. Ik heb de afgelopen weken behoorlijk wat gejunkt voor mijn doen en die zooi vult voor geen meter (denk aan pizza's, ijs, koek, snoep). 1500-2000kcal in een maaltijd weg eten en niet eens het gevoel hebben alsof je iets gegeten hebt.

Zoiets is niet aan mij besteed. Wel leuk voor de mensen die niet zonder "junk" kunnen en daarvan verzadigd raken..
      Last edited by Iron Mind; 04-01-2014, 16:26.
      "Straight outta gym"

Comment

Werkt gewoon.
        "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

nocerino, doe jij dit eens echt een maand en daarna een bloedonderzoekje hoe je ervoor staat, ik betaal je onderzoeken wel.

Comment

Ik doe dit al een maand . Vandaag denk geen mac, maar die triple.cheesburger is zo verleidelijk <3. Dus een turkse pizza voor nu.
            "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Nocer die triple ziet er echt niet uit, valt je vies tegen denk ik.

Comment

Originally posted by Nocerino View Post
                Ik doe dit al een maand . Vandaag denk geen mac, maar die triple.cheesburger is zo verleidelijk <3. Dus een turkse pizza voor nu.
                Gozer, hoe houd jij het vol om op 2000-3000kcal junk te leven per dag? Al eet ik mijn hele dagwaarde in 1x dan nog heb ik het gevoel dat ik niets gegeten heb. Ik zou me zo dik overeten op dat soort vreten.
                "Straight outta gym"

Comment

Wij hadden van de week mac gegeten, althans ik een grote shake en de kids een happymeal, ik had zon tripple burger besteld, want als ik naar de BK is die echt wel nice.
                  Maar ik pakte hem uit en pleurde hem zo weg, is gewoon een cheeseburger met 2 droge stukken extra burger, was niet echt smakkelijk om te zien, als ik dan toch zoiets haal gewoon weer BK dat zijn naar mijn idee wat echtere burgers dan mc d.
                  Maar dat zal pas weer over 6 maanden zijn gok ik.

Comment

Originally posted by Iron Mind View Post
                    Gozer, hoe houd jij het vol om op 2000-3000kcal junk te leven per dag? Al eet ik mijn hele dagwaarde in 1x dan nog heb ik het gevoel dat ik niets gegeten heb. Ik zou me zo dik overeten op dat soort vreten.
                    je lichaam [past zich gewoon aan joh, als jij nu alleen nog mac, red bull en cola neemt, weet je over 2 maanden niet beter.

Comment

Ja bk heeft deal nu, 2 whoppers van de prijs van 1.

Comment

haha nerdje ben je ook he

Comment

Zit effe snel te rekenen nosje

1 big mac menu 8 euro?
                          2 red bull 3 euro?
                          1 turkse pizza 3 euro?
                          zak mm 2 euro?

dit is nog minder dan jij eet en zou je al zon 16 euro per dag kosten, maal 30 dagen is 480 euro aan eten...

Comment

Originally posted by quibus View Post
                            Zit effe snel te rekenen nosje

1 big mac menu 8 euro?
                            2 red bull 3 euro?
                            1 turkse pizza 3 euro?
                            zak mm 2 euro?

dit is nog minder dan jij eet en zou je al zon 16 euro per dag kosten, maal 30 dagen is 480 euro aan eten...
                            Sporten is nu eenmaal een dure hobby.
                            I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                            - Dave Tate

Comment

Vraagt niemand zich af was de man voor die tijd at? Als hij gewoon simpelweg nog meer (troep) at, dan is het niet meer dan logisch dat hij afvalt. En met de prijs van de Mac lijkt het me aannemelijk dat hij zich niet dagelijks meerdere keren vol ging eten

Een gewoon een simpel schema doet ook wonderen voor iemand die net begint met op zijn voeding letten. Maar in een wedstrijdvoorbereiding heb je daar niet genoeg aan.
                              Is allemaal maar net hoe ver je wilt gaan, wat je van jezelf verwacht, hoe je lichaam werkt, ect.
                              Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X