Bijna klaar met cutten nu weer bulken!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bijna klaar met cutten nu weer bulken!

Beste bbers,

Na hier een hoop tips en hulp gekregen te hebben ben ik bijna klaar met cutten ik ben van 17 naar 12 procent gegaan en 5/6 kilo kwijt geraakt. Ik wil nog naar 11 a 10 procent door cutten en dan weer gaan bulken. De laatste 2 procent heb ik Hydroxycut Hardcore Elite gebruikt. Nu zou ik hier graag ook weer tips en hulp over innen bij het maken van mijn voeding / training schema! Heb trouwens in het begin cardio erbij gedaan maar merkte dat het zonder me ook prima afging,

Nu heb ik de eerste keer gebulkt door alles te eten dat eetbaar was plus weightgainers. Nu lijkt het mij verstandig het nu een stuk cleaner aan te pakken?

Tevens heb ik dat mijn borst maar niet egt vooruit wilt gaan helaas =(. Ik doe hier 1 maal per week decline en flat Benchpress - flat flys - decline dumbell drukken - en dips in turnringen. Kan het zijn dat ik hier veranderingen in aan moet brengen? meestal is het 10/8/6/6 herhalingen alleen heb ik nu ook voor te proberen eens dropsets gedaan.

Stats:

Lengte - 183
    gewicht - 69
    onderhoud - 2754
    Bmr - 1777
    Motivation is what gets you started, persistence is what makes you succeed!!

Ik zou gaan clean bulken als je op je 10% zit

Comment

Waarom zo veel decline oefeningen en helemaal geen incline oefening? Dan vind ik het niet zo gek dat je chest niet goed vooruit gaat. En misschien moet je fullbody of ub/lb schema gaan volgen om je spiergroepen vaker te trainen per week ipv 1 maal per week. Decline zou ik als jou was helemaal er uit gooien, en veel meer op flat en incline focussen.

Comment

En dan 300 a 400 cal boven men onderhoud gaan zitten? Moet ik dit ook weer gaan opbouwen met 500 cal omdat ik nu nog in de cut zit? Dankjewel alvast voor de tip!

Er is mij ooit eens verteld door een instructeur dat de decline men borst beter zou kunnen laten groeien!
        Ik train trouwens 4 a 5 keer per week split

Bicep - Tricep
        Benen -(beetje) Buik
        Borst - Rug
        Schouders - Buik
        Last edited by weslleyy; 06-01-2014, 13:38.

Comment

Ow sorry ik had incline en decline even door elkaar gehaald. Ik doe wel incline en geen decline excuses.

Comment

op trainingsdagen 300 kcal ong boven je onderhoud en op rustdagen op onderhoud eten. Ik zou die weightgainers er uit gooien en gewoon echte voeding eten (rijst,kip,groentes enzv). Waarom ga je niet aan een fullbody of ub/lb schema beginnen ? Je zegt dat je chest eenmaal per week traint en er niet goed door groeit. Ik weet niet hoelang je dit split schema gevolgd hebt? Maar als je dit een aantal weken geprobeerd hebt is het misschien wel tijd om een fullbody of ub/lb schema te volgen. Vooral in de bulk lijkt het mij beter om zo een schema te volgen. Je moet zien te vinden wat goed bij jou past en waar je het beste op groeit, dit kom je alleen te weten als je dingen uit probeert. Succes wesley.

Comment

Oke dan ga ik deze week me weer eens zetten om een nieuw schema te maken zonder de weightgainers! Ik heb dit schema nu zoon 3 maande gevolgd en ben nu de dropsets aan het proberen!. Maar het is zeker een idee om het gewoon eens een tijdje te proberen en dankjewel

Comment

Heb men voedingsschema gemaakt is dit iets waar ik me op kan richten zal natuurlijk wel variëren blijven ma dan heb ik iets waar ik een beetje op kan terugvallen!
                Attached Files

Comment

ik vind je schema er best goed uitzien, alhoewel ik je olijfolie in de ochtend en avond door je kwark niet snap. Eet dan gewoon 20/30 gram meer noten ?

Comment

Dankjewel Ik ben helaas niet zoon noten eter(lust ze niet egt) dus probeer ze niet te veel erin te doen vandaar.

Comment

Originally posted by weslleyy View Post
                      Beste bbers,

Na hier een hoop tips en hulp gekregen te hebben ben ik bijna klaar met cutten ik ben van 17 naar 12 procent gegaan en 5/6 kilo kwijt geraakt. Ik wil nog naar 11 a 10 procent door cutten en dan weer gaan bulken. De laatste 2 procent heb ik Hydroxycut Hardcore Elite gebruikt. Nu zou ik hier graag ook weer tips en hulp over innen bij het maken van mijn voeding / training schema! Heb trouwens in het begin cardio erbij gedaan maar merkte dat het zonder me ook prima afging,

Nu heb ik de eerste keer gebulkt door alles te eten dat eetbaar was plus weightgainers. Nu lijkt het mij verstandig het nu een stuk cleaner aan te pakken?

Tevens heb ik dat mijn borst maar niet egt vooruit wilt gaan helaas =(. Ik doe hier 1 maal per week decline en flat Benchpress - flat flys - decline dumbell drukken - en dips in turnringen. Kan het zijn dat ik hier veranderingen in aan moet brengen? meestal is het 10/8/6/6 herhalingen alleen heb ik nu ook voor te proberen eens dropsets gedaan.

Stats:

Lengte - 183
                      gewicht - 69

onderhoud - 2754
                      Bmr - 1777
                      Cutten? Dat noem ik gewoon afvallen. Je had beter gewoon hard kunnen trainen op een simpel schema en door schoon te eten was je VVM hoogstwaarschijnlijk toegenomen en was je vetpercentage gedaald. Het zou mij totaal niet verbazen als je nu wat spiermassa bent kwijtgeraakt. En hoe heb jij trouwens jou vetpercentage gemeten? Hydroxycut is trouwens geldverspilling.
                      I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                      - Dave Tate

Comment

20% boven onderhoud eten op trainingsdagen en op onderhoud eten op rustdagen werkt goed voor mij. Ga vanaf een cut niet direct bulken, maar bouw het op, anders ga je geheid vet aanzetten omdat je metabolisme nog steeds langzamer werkt; dit is een fout die ik heb gemaakt van het overgaan. Ik ga de volgende keer adhv mijn hartslag controleren wanneer mijn metabolisme werkt normaal werkt; misschien heb jij daar ook iets aan.

Ik raad je overigens wel aan om je spiergroepen 2x per week te trainen. 1x per week is te weinig omdat je je spieren 7 dagen rust geeft en da's teveel.

Comment

Ik zal best wel wat spiermassa verloren hebben ma dit is tog redelijk normaal tog? Ik heb gemeten met een 4 punts huidplooi meting. Had last van een flinke onderbuik en dat is nu ver weggetrokken. Ik ben bijv 0.4 cm in de armen egteruit gegaan is dit dan teveel?

En bedankt voor de tip! Ik zal het rustig opbouwen als ik weer begin.

Comment

0,4 cm is vrij weinig, maar als je bent afgevallen is daar natuurlijk ook vet weg. Zou de 0,4 kunnen verklaren. Enigszins zou er spier kunnen zijn verbruikt door het lichaam, maar dat zul je nooit te weten komen

Comment

Ben bij de buik bijna 7 cm kwijt namelijk een stuk meer als op de rest van men lichaam!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X