Groei?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Groei?

Beste leden,

Ik ben net nieuw op dit .net en ik heb al veel bruikbare dingen gelezen i.v.m. fitness en voeding, hiervoor bedankt! Ik ben sinds gister begonnen met fitnessen en misschien dat ik een fotolog ga bij houden.. (moet ik nog overnadenken)

Maar mijn vraag was bevorder fitness mijn groei in de lengte of stagneert dit juist? ik ben momenteel 1.71 cm en zou toch nog wat cm willen bij groeien!

Met vriendelijke groet,

iTzPapi
    Still in a learning process!

helpt misschien als je je leeftijd er bij zet
    Winners are not those who never fail, but those who never quit!

Comment

Vraag fout gelezen.

Comment

ik ben 18 jaar..

Comment

dan zal je vast niet heel veel langer meer worden.
          Winners are not those who never fail, but those who never quit!

Comment

ajj.. dat is minder, maarja never stop dreaming zegt mijn vader altijd!

Comment

je word minstens nog een meter langer,wat een domme vraag
              als je 18 bent ben je allang uitgegroeid
              Remember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!

Comment

Sommige krijgen nog een late groeispurt, maar pin je er niet op vast. Groeischijven zijn rond de 21e vaak dicht, dan word je inderdaad niet meer langer.

Groei in de lengte stagneert overigens alleen als je niet genoeg eet, krijg je voldoende voedingsstoffen binnen kun je op jonge leeftijd prima krachttraining doen zonder dat je minder zou groeien in de lengte.
                "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Originally posted by FitnessBoer View Post
                  Sommige krijgen nog een late groeispurt, maar pin je er niet op vast. Groeischijven zijn rond de 21e vaak dicht, dan word je inderdaad niet meer langer.

Groei in de lengte stagneert overigens alleen als je niet genoeg eet, krijg je voldoende voedingsstoffen binnen kun je op jonge leeftijd prima krachttraining doen zonder dat je minder zou groeien in de lengte.
                  zal hooguit een cm zijn maar niet meer
                  Remember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!

Comment

Ik was best lang het kleintje uit ons gezin (1m78). En toen tussen 17 en 19 jaar nog even 8 centimeter gegroeid in de lengte (nu 1m86). Nu dus lekker gemiddeld en blij dat ik een groeispurtje gehad heb.
                    Last edited by dynobet; 22-01-2014, 16:11.
                    More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Brillant.. fijne vent ben jij beter post je iets nuttigs!

Bedankt voor de comments.. ik blijf gewoon gezond eten en lekker trainen..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X