Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Bijvoorbeeld je voet rond draaien, beetje tegen weerstand bewegen, zulk soort dingen. Probeer niet de grens op te zoeken, het gaat er meer om dat het wat actief hersteld.
Bedankt, mijn voet rond draaien lukt wel.
Erg bedankt voor de tip, zal lukken
leuk die barbell shrug en barbell curl, maar daarbij moet je wel stabiel staan he
Kan je niet beter dumbells gebruiken en er dan bij gaan zitten?
Klopt, daar heb ik zelf ook al aangedacht, maar ik doe barbell shrugs met 60kg, en dat vind ik handiger dan met 30kg per dumbell.
ik kan het met barbell proberen en dan mijn been met gescheurde enkelbanden op het bankje achter me. Hoop dat het lukt, want die 60kg drukt dan allemaal op mijn ene been
Kerel je bent 15 jaar en hersteld super snel.. als je het niet verkloot !
Benen hoef je dus gewoon ff niet aan te denken.. en bovenlichaam zou ik heel voorzichtig wat dingetjes doen waarbij je je voeten niet op de grond hoeft te hebben
Kerel je bent 15 jaar en hersteld super snel.. als je het niet verkloot !
Benen hoef je dus gewoon ff niet aan te denken.. en bovenlichaam zou ik heel voorzichtig wat dingetjes doen waarbij je je voeten niet op de grond hoeft te hebben
klopt, maar toch baal ik dat ik niet kan trainen
ik ben er namelijk wel serieus mee bezig.
Oke, ik hoop dat mn kracht dan niet te veel daalt.
ik ben nog aant twijfelen of ik ga trainen of niet.
wat zouden jullie zelf doen?
hahahaa sowieso
Wat wil je horen?
Er wordt al 3 pagina's gezegd wat je beter kan doen toch?
Simpel...lukt ub zonder problemen,dan doe je dat alleen.
Lukt dat niet geheel zonder risico,dan train je een paar weken niet.
Massa raak je niet zomaar kwijt,kracht een beetje,maar dat heb je zo terug,soort deload dan maar.
Ben je toch eigenwijs en loop je straks lange(re)tijd te tobben,dan is het je eigen schuld!
Bijvoorbeeld je voet rond draaien, beetje tegen weerstand bewegen, zulk soort dingen. Probeer niet de grens op te zoeken, het gaat er meer om dat het wat actief hersteld.
Zou ik je iets mogen vragen?
Dinsdag op wintersport, ik doe aan snowboarden. Maar ik baal er ontzettend van dat ik waarschijnlijk niet kan snowboarden.
mijn voet wordt maandag ingetaped en snowboardschoenen zijn wel hard, maar de huisarts adviseerde mij om daar de olympische spelen ervoor te drukken en mijn voet omhoog te houden.
Dat lijkt me natuurlijk niet leuk, dan staat de rest op de piste, en ik lekker op de bank!!
We gaan t/m zaterdag, zou ik 1/2 van de dagen toch kunnen snowboardn, wat denk je?
Dat iemand op internet je zegt dat het geen kwaad kan te snowboarden?
Balen dat het niet kan ja,maar levenslang last,pijn of mank lopen is nog meer balen!!
kerel je bent 15 jaar ! Je echte leven moet nog beginnen en daarbij zul je gaan merken dat niet alles even soepel en makkelijk blijft als eerst
Zorg nu dus dat dit goed hersteld en zit niet zo in over een kilo die je eventueel verliest... en zeker niet inzitten over t feit dat je niet kan boarden.. is kut maar meer ook niet
Gewoon 2 weken rust nemen, daar is niets mis mee.
Als jij zorgt dat je voeding in orde is zal je hooguit wat vocht uit de spieren verliezen.
Wat doe je daartegen?
Ik geef je bij deze een heel simpel antwoord wat je zelf eigenlijk ook al kon weten: Neem creatine!
Dat vangt het vocht verlies uit de spieren voor je op..
Op de vraag of je kunt snowboarden met gescheurde enkelbanden, geef ik n lullig antwoord.
Nee natuurlijk niet, of je moet ze helemaal af willen scheuren en per gipsvlucht terug willen?
Er is nu n begin van een scheur in de banden, dus een zwak plek wat makkelijk verder kan scheuren.
Mijn eenvoudige mening is dat je toch beter naar je dokter kunt luisteren in dit geval....
Stallion X Gummies United Kingdom This customer-centric approach has led to continuous improvement and innovation, ensuring that the gummies consistently...
Buy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
Comment