Sixpack Trainen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

met alleen 1.000.000.000 situps kom je er niet

Comment

Sommige mensen trainen ze nooit toch? Ze zeggen dat ze aan Dead lifts zat hebben?

Comment

Heel veel mensen in mijn gym zie ik ook nooit abs trainen al zie je wel dat ze een aardige pack hebben zitten onder het t-shirt. Inderdaad die core exercises zijn hier de reden voor toch?
        the trick is you stop looking for tricks and do what you're suppose to

Comment

Doe zelf alleen isolatie oefeningen voor abs op leg day.
          Met optrekken etc train je het ook licht
          Quitters never win !

Comment

Tja... als je ligt spant je buik aan en komt omhoog voel je toch duidelijk je ABS. Ze zitten gewoon verpakt onder een wintervacht van vetjes . Zelf pak ik ook 2 x per week wat abs oefeningen mee puur om dat je elke oefening pakt die je pakken kan. Deadliften en dergelijke helpen idd ook. Bij je buik zie je het resultaat niet egt maar als je voelt voel je het wel.. Zien komt denk ik het meest neer op je vet% en hoe en wat je eet. Zelf geef ik toe dat ik er niet alles aan doe om het juiste te eten. Niet dat ik ongezond eet, in tegendeel. Maar elke dag rijst koken en kipfilet / tonijn pompen heb ik nu nog geen zin in.

---

HIIT training cardio kan wel helpen schijnt.

Comment

Originally posted by mhendriks View Post
              Tja... als je ligt spant je buik aan en komt omhoog voel je toch duidelijk je ABS. Ze zitten gewoon verpakt onder een wintervacht van vetjes . Zelf pak ik ook 2 x per week wat abs oefeningen mee puur om dat je elke oefening pakt die je pakken kan. Deadliften en dergelijke helpen idd ook. Bij je buik zie je het resultaat niet egt maar als je voelt voel je het wel.. Zien komt denk ik het meest neer op je vet% en hoe en wat je eet. Zelf geef ik toe dat ik er niet alles aan doe om het juiste te eten. Niet dat ik ongezond eet, in tegendeel. Maar elke dag rijst koken en kipfilet / tonijn pompen heb ik nu nog geen zin in.

---

HIIT training cardio kan wel helpen schijnt.
              Ik moest ff een paar keer lezen om deze te begrijpen haha.

Begrijp hem eigenlijk nog steeds niet...
              The expert in anything was once a beginner..

Comment

als je je abs wil zien moet je je VP verlagen.
                als je goed ontwikkelde dikke abs wil hebben moet je ze trainen vanuit verschilende hoeken.
                (dus niet 1000000000 kansloze cruches gaan doen)
                Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
                Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

Crunches is een rug verneuker over het algemeen.

gewoon planks hanging leg raises e.d
                  Quitters never win !

Comment

Originally posted by Dion079 View Post
                    Crunches is een rug verneuker over het algemeen.
                    Als het aan je techniek schort moet je daar eens aan gaan werken ipv met zo'n opmerking te komen die kant noch wal raakt.

Dat is hetzelfde als die mensen die zeggen dat upright rows slecht zijn,..ja als je ze niet goed kan uitvoeren wel ja.
                    Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
                    Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

Daarom zeg ik toch in het algemeen omdat 80% de rug bij deze oefening teveel belast.
                      Kijk maar is in de sportschool.

Laten we eerlijk zijn crunches is de bekendste manier op de buik mee te trainen
                      Quitters never win !

Comment

crunches is niet de meest efficiente oefening, zou rollouts zeker niet vergeten naast de eerder genoemde oefeningen. Maar goed, heeft pas zin als je VP laag genoeg is.....

Comment

T heeft niet pas zin als je VP laag genoeg is, je ziet ze alleen pas als je een laag VP hebt
                          the trick is you stop looking for tricks and do what you're suppose to

Comment

Sow! Staat er goed verkeerd, dat bedoelde ik...

Comment

Zat ectoboys met amper vet, ziet wel wat buikspiertjes zitten maar indrukwekkend is het niet echt. Het is dus niet enkel een kwestie van bf% verlagen, er moet ook wat zitten aan massa

Train ze zelf overigens heel sporadisch met wat plank holds verder vind ik driemaal per week squatten ook prima zijn werk doen.
                              "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Originally posted by FitnessBoer View Post
                                Zat ectoboys met amper vet, ziet wel wat buikspiertjes zitten maar indrukwekkend is het niet echt. Het is dus niet enkel een kwestie van bf% verlagen, er moet ook wat zitten aan massa

Train ze zelf overigens heel sporadisch met wat plank holds verder vind ik driemaal per week squatten ook prima zijn werk doen.
                                Zoiets heb ik gehoord dat je met squatten ook je buikspieren traint, moet je deze dan aanspannen of hoe werkt dat?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X