Originally posted by gentjuh
View Post
Sixpack Trainen?
Collapse
X
-
Het lijkt me toch niet dat je jezelf als een zoutzak ter aarde laat storten dus visualiseer het zelf eens of probeer
het vanavond eens uit en kijk en voel wat je nou eigenlijk exact doet, of je squat niet dat kan ook?Goed gejat is het halve werk!
Comment
-
Nou abs pakte ik nooit apart, maandag wel, daarna stretches, voel het nu nog. Ben er hooguit 5 minuten mee bezig en denk zoals maarten zegt dat het wel degelijk een meerwaarde heeft, zeker qua massa.
ik bedoel je hebt "inwendige" en "uitwendige" abs om het zo maar even te noemen, tenminste dat is mij verteld, en ik denk dat je met compounds meer de inwendige laag doet, net zoals met vacuums bijvoorbeeld.
Comment
-
Ik pak ze echt niet genoeg met squat, dl enzo. Sterker, ik begin nu mn training vaak met buik, omdat mn buik zo erg achterloopt dat ik met bepaalde oefeningen tekort schiet op mn buik.
Ik vergeet ze alleen vaker dan dat ik ze daadwerkelijk doePassion is: pushing yourself when no one else is around
Comment
-
Ik train ze al vanaf begin af aan (is ook maar 7 maanden terug) apart, al zou het de eerste spiergroep zijn die ik zou laten vallen bij gebrek aan discipline Ik train het ook gewoon zoals elke spiergroep, geen hoge reprange gewoon 12-8 weighted crunches en leg pull-ins.the trick is you stop looking for tricks and do what you're suppose to
Comment
-
Originally posted by Kouwearie View Post@ 17%
Watnou vetpercentage verlagen.. trainen die abs..
Bij mij word t alleen maar minder zichtbaar naarmate mn vetpercentage zakt... omdat ik van +40% afkom.. loose skin... fucked up maar fuck it
Ik schat jou op +- 12%.
Maar de uitspraak dat je niet hoeft te verlagen in bf voor de buikspier goed zichtbaar je hebben is onzin mede het feit dat ze minder zichtbaar worden bij een lager bf.
Wel heb ik respect voor je van 40 naar wat jij denkt 17 verlagen waarvan ik eerder denk dat het 12% zal zijn...
En idd als je veel te laag gaat in je voeding vreet je ze op, en zullen ze minder zichtbaar zijn.
Natuurlijk moet je ze trainen, ze moeten even sterk zijn als de rugspier om balans te houden in rug/buik.
We willen er niet bij staan alsof je moet schijten whaaaahahaha.
Comment
-
Ik was dus ook zo zwaar gefocusseerd op het verlagen van mijn VP met de gedachte dat mijn abs daarmee goed zichtbaar zouden worden. Niet dus, je kunt ze wel zien, maar niet gedefinieerd. Ik heb de zijkanten trouwens wel in mooie conditie, de ribben zijn te tellen. Dus inderdaad zoals velen al hebben gezegd, vp verlagen en trainen zoals je andere spieren traint (met weerstand). Ik denk trouwens niet dat ik ooit de middelste lijn ga zien wellicht vanaf 8% ofzoThere are no pacts between lions and men!
Comment
-
Originally posted by Reco View Postik ben het hier eens met Patriciaaa,
Lijkt toch wel een stukje minder dan 17%, verder zie ik nou ook niet echt een loose skin.A year gives you 365 opportunities
Comment
-
Originally posted by Kouwearie View PostNee, zo zie je geen loose skin... maar als ik ontspannen met mn armen naar beneden sta zie je t wel, bij m'n borst, mn buik.. Als een operatie vergoed zou worden, zou ik het direct laten weghalen..
Het komt wel goed kerel...
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 uur geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...7 uur geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-