Advies Bulk/Cut

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Advies Bulk/Cut

Dames en heren...

Ik twijfel een beetje, ik weet ff niet of ik nou moet gaan bulken of cutten.

Stats:
    Leeftijd 24
    Lengte 191cm
    Gewicht 84kg
    F% 12/13

Blokjes zijn opzich zichtbaar de ene dag meer dan de ander.
    De reden dat ik dit vraag is omdat ik soms mensen zien die een stuk minder wegen als ik en tich een stuk gespierder zijn.

Of heeft dit gewoon te maken met me lengte? Want ik ben gewoon echt niet dik.
    Ik nijg zelf nog een beetje naar het bulken toe, graag jullie mening hierover.

Neem mijn profiel foto maar als referentie punt.

Gegroet!
    Personal Record - FP: 70Kg / DL: 100Kg / MP: 35Kg / SQ: 80Kg < 5Rp
    Titel/Record: Master Bumper 2013...

Mijn advies is: doe waar je je zelf goed bij voelt. Je hoeft niet een jaar lang te bulken. Je kunt ook 4 maanden bulken, 1 maand cutten, of zelfs 1 maand bulken, 1 week cutten oid. Met korte bulkperioden kun je het hele jaar op een laag vetpercentage blijven zitten; zo doen fitnessmodellen het ook.

Comment

Ik zou (om de zomer weer als referentiepunt te nemen) bulken tot 2 maanden voor de zomervakantie. Ik weet niet of je al eerder gecut hebt maar dan heb je ruimschoots de tijd om het vet eraf te halen in de mate waarin jij het er af wilt hebben. Ben je eerder klaar dan die 2 maanden? prima loop je er langer bij met een laag vetpercentage. Duurt het langer dan gepland? (vast geen 2 maanden) heb je nog de tijd om wat langer door te cutten.

Stats zeggen eigenlijk verder niks. Aan je pf te zien kan je nog wel ff bulken om bij de zomer toch wel redelijk shredded te zijn.

Comment

Top dankjewel en nee heb nog nooit eerder gecut kom van 64kg af...
        Personal Record - FP: 70Kg / DL: 100Kg / MP: 35Kg / SQ: 80Kg < 5Rp
        Titel/Record: Master Bumper 2013...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X