Power tower

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Power tower

Hallo allemaal

Ik zou graag een power tower kopen, aangezien deze apparatuur niet makkelijk te vinden is op 2de hands sites zou ik een nieuwe willen kopen.
    Deze heb ik momenteel op het oog.

PowerMark 362 Power Tower

Heeft er iemand ervaring met deze site en is zo'n power tower wel stevig genoeg om een aantal jaar mee te gaan ?

De reden waarom ik er één wil kopen is omdat ik schrik heb dat zo'n deur pull up bar mijn deur gaat beschadigen. Mijn budget is max 250 euro.

Weider PT800 | FitnessDigital.be
    Marcy MD2100 Power Station | FitnessDigital.be
    Power tower > Fitnessapparatuur > Fitnessdelivery.nl

Ik twijfel tussen deze 4 apparaten. Welke zouden jullie van de 4 kiezen? (hoofdzakelijk nodig voor pull ups)

Comment

Is het materiaal van helisport van slechtere kwaliteit dan het origineel?
      PowerMark 362 Power Tower (39kg)
      Body-Solid GVKR82 vertical knee raise, dip, pull up | FitnessDigital.be (52kg)

Hastings PT-110 Power Tower (37.5 kg)
      Weider PT800 | FitnessDigital.be (60kg)

Comment

Kan je niet beter doorsparen voor een cage?
        €200 om jezelf een beetje op te trekken en dergelijke lijkt mij nogal sonde van je geld.

en hoezo ben je bang dat de deur beschadigd? Ik gebruikte eerst ook een optrek stang in mijn deur en daar beschadig je echt niks mee.
        Een doel zonder een plan is slechts een wens.

Succes is het vermogen om keer op keer te falen zonder daarbij je enthousiasme te verliezen.

Comment

zou doorsparen voor een cage ben je 400 euro klaar 500 euro met latpulldown erbij en heb je stuk meer mogelijkheden

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X