Onderzoek sportvoeding gebruik

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Onderzoek sportvoeding gebruik

Beste dames en heren,

Voor mijn afstudeeropdracht voor ABC aan de Avans Hogeschool doe ik een onderzoek naar het gebruik van sportvoeding onder volwassenen (18-54 jaar).

Enquête + Vragenlijst + Onderzoek + Panel = thesistools.com

De enquête bestaat uit een aantal vragen, waarmee u nog geen 5 minuten bezig bent.

Alvast bedankt voor het invullen!

Steek eerst zelf maar eens tijd in je enquete. Die zit namelijk vol met taal- en spelfouten.
    Ik doe een gok

Comment

Wat is sportvoeding? Wat is het verschil tussen eiwitten en whey perfection?
      BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Ingevuld. Je mag je grammatica wel wat bijspijkeren

Comment

ingevuld, maar ik vind die meerkeuze altijd zo kortzichtig.
          waaroom maakt u gebruik van sportvoeding
          a)ik zag bij vrienden dat het werkt
          b)met alleen sporten kwam ik er niet
          c) het ging niet snel genoeg.....

het is geen sportvoeding wat jij bedoelt het zijn suipplementen
          het werkt niet sneller het vervangt voeding of voegt iets toe.
          enfin ingevuld en succes

Comment

Daar ben ik mee bekent! Heb het nog door iemand laten nakijken. Zonder succes kennelijk

Comment

Bekend bedoel je

Comment

Altijd dat gejank om speling.

Comment

Originally posted by quibus View Post
                  Speling?
                  BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Originally posted by quibus View Post
                    Iemand die op hbo-niveau onderzoek doet, moet toch op z'n minst correcte zinnen kunnen schrijven? Als je dat niet eens kunt, hoezo zou je dan een fatsoenlijk onderzoek kunnen doen?
                    Ik doe een gok

Comment

Bij vraag 3: waarom maakt u gebruik van sportvoeding, is er geen antwoord mogelijkheid die op mij van toepassing is.

Ik gebruik bijvoorbeeld whey eiwitten, omdat deze in vergelijking tot eiwitten uit "normale" voeding, veel goedkoper zijn. Tevens is whey een eiwitbron die lang houdbaar is en niet gekoeld bewaard dient te worden (waardoor het eenvoudig mee genomen kan worden op vakantie, festivals, etc).

Ook zullen er mensen zijn die hier meerdere redenen hebben om deze producten te nemen. Bijvoorbeeld aankomen + spiermassa opbouw. Ik zou bij deze vraag meerdere antwoorden mogelijkheden mogelijk maken EN een hokje anders, namelijk: en dan een invoerveld.
                      -------------------------

Vraag 4: Er is een categoerie eiwitten. whey perfection is een vorm van eiwitten. Waarom wordt deze appart benoemd, maar een whey isolaat, of hydrolisaat of casseine eiwitten niet?
                      -----------------------

Vraag 5: Waarom bent u begonnen met sportvoeding. Het antwoord hierop staat niet tussen die antwoord mogelijkheden. Namelijk met bepaalde sportvoeding kan ik mijn dagelijkse voeding complementeren en zo mijn sporten optimaal ondersteunen. Graag een vak anders, namelijk: invoerveld.
                      ---------------

Vraag 8: Ook hier graag een vak anders, namelijk: invoerveld.
                      ----------------

Je Enquête zit vol met spel, typ en grammatica fouten. Het lijkt er verder op alsof je zelf een webshop wilt starten en dit onderdeel is van je ondernemingsplan. Klopt dit? Het is mij namelijk niet duidelijk wat je gaat onderzoeken en wat er met de gegevens gebeurd. Kun je dit nader toelichten.
                      Last edited by dynobet; 14-03-2014, 16:14.
                      More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Originally posted by Gus View Post
                        Speling?
                        ja die was leuk he

Originally posted by Pren View Post
                        Iemand die op hbo-niveau onderzoek doet, moet toch op z'n minst correcte zinnen kunnen schrijven? Als je dat niet eens kunt, hoezo zou je dan een fatsoenlijk onderzoek kunnen doen?

Geen idee ik heb geen hbo gedaan, ik wist niet dat het voorwaarde was om hbo te doen dat je ook goed in spelling was.

Ik snap je wel hoor en ergens heb je ook wel gelijk, maar op elk forum gaat men meteen op spelling tekeer alsof het een doodzonde is..alsof je je ook niet door een dokter laat opereren als die je naam verkeerd schrijft, moskovich schijnt ook beroerd te schrijven toch zou ik hem wel als advocaat willen

Comment

Moszkowicz oké ik moest ook googlelogen hiervoor
                          Maar even terzijde, spellingfouten in topics maken hier op bn lijkt me geen probleem. Het wordt alleen vervelend en in mijn ogen nogal genant als het de enquête van je afstudeeropdracht betreft .
                          Desondanks toch even ingevuld .

Comment

Ik ben bezig met een onderzoek over sportvoeding om te onderzoeken of het voor het bedrijf waar ik op dit moment afstudeer interessant is om in sportvoeding te investeren.

Ik kwam erachter dat ik na iedere verandering op publiceren had moeten drukken, voordat de veranderingen door werden gevoerd. De enquête op waar u naar heeft gekeken is al een aantal keren aangepast en nu (hopelijk) zonder spelfouten.

Over de spel,typ en grammatica fouten kan ik verder niet veel over zeggen. Ik weet dat ik daar erg slecht in ben en ik heb het geluk gehad dat de meeste documenten of door anderen zijn nagekeken of samen met anderen zijn gemaakt. Ik ben me ervan bewust dat hier nog aan gesleuteld moet worden.

Ben blij dat sommige mensen daar doorheen kunnen kijken en toch mijn enquête in willen vullen
                            Last edited by Niwveltm; 21-03-2014, 10:57.

Comment

Tijdschirt moet tijdschrift zijn

En verder helemaal eens met de post van Dyno

Zal niks zeggen over HBO nivo en spelling.. heb zelf ook schijt aan spelling maar vind dat je hiervoor toch echt te kort komt op de keuze mogelijkheden en opties

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X