trainen en verbouwingen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• trainen en verbouwingen

Onderwerp zegt het al. Ik ga binnenkort verbouwen en ben van plan veel zelf te doen en zal dus een pak minder tijd hebben voor te trainen.
    Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben en misschien wat nuttige tips hebben?
    Voor men voeding wou ik op onderhoud gaan eten + de dagen dat ik eventueel train 500 cal extra aangezien de verbouwing wel wat extra van men lichaam zal vragen.

Full body trainingen en de hoeveelheid oefeningen beetje afstemmen op je dag. Als je bijv. 3 keer per week 1 uur vrij hebt om te trainen. Minder oefeningen per spiergroep bijvoorbeeld. Of wanneer je 1-2 x per week langer vrij hebt langer trainen. zoiets zou ik doen.

Comment

full body trainen doe ik nu ook al, 3 keer in de week + 2 keer voetballen. doe maar 1 oefening per spiergroep. zal dan mss trainen op 70-80% van maximum.
      langer zit er niet in want ik werk meestal 10 a 12 uur per dag en train dinsdag en donderdag van 21h tot 22h en zondag in de voormiddag, afhankelijk wanneer ik opsta

Comment

Idd.
        Heb pas mijn huisje gebouwd. Ben nog niet helemaal klaar, maar was helemaal klaar met bouwen.
        Tijdens de bouw gewoon full body trainen en wanneer je kunt gaan.

Qua voeding ga ik je geen tips geven, want ben ik niet zeker over.
        Stats: 74kg at 11%
        Vision: 85kg at 8%

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X