Wat is het beste? Hiit gelijk nadat je KT hebt gedaan of op de dagen dat je geen KT doet? Zelf volg ik een ub/lb schema 4 dg per week.
Hiit naast KT
Collapse
X
-
Originally posted by Neproadie View Postvoor je KT....succes....
Hebt ook mensen die tabata's doen met crunches en bw squats en touwtje springen. Van die circuitjes maar dan ga je volledig aan het doel voorbij. De reden waarom je tabata's doet is namelijk je vo2max helemaal in het rood trappen en jezelf totaal in de verzuring/vernieling werken. Dat is de sweetspot en dat is waar je in korte tijd een hoop gedaan krijgt. Dat andere opties "ook zwaar" zijn zal best maar dan heb je het over iets heel anders.Begeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
Tabata,'s doen met een circuitje doen kan wel,maar je moet zorgen dat de intensiteit iedere keer hetzelfde is en dat is makkelijker als je bv op een fiets zit en je hartslag en de snelheid hetzelfde kan houden.
Maar voor cardio haters zoals ik ,is tabata ideaal.
Maar voor de krachttraining ipv erna is hopelijk een typefout van Brillant.DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
sowieso na KT
Denk dat het inderdaad afhangt welke vorm van HIIT ik doe. Zo kan ik makkelijk 13 min hiit (excl opwarmen en cooling down) doen op de crosstrainer na een UB/LB sessie. Maar als ik een soortgelijke sessie doe op de roeimachine ben ik echt helemaal gesloopt. Die doe ik liever op een aparte dag.
Ga denk ik voor een combi van na KT en op een rustdag van KT.
Comment
-
Originally posted by rainman View PostTabata,'s doen met een circuitje doen kan wel,maar je moet zorgen dat de intensiteit iedere keer hetzelfde is en dat is makkelijker als je bv op een fiets zit en je hartslag en de snelheid hetzelfde kan houden.
Maar voor de krachttraining ipv erna is hopelijk een typefout van Brillant.
Intensiteit kan ook nooit hetzelfde zijn, als je iedere keer all out gaat (en je moet ECHT all out gaan) is het logisch dat je de eerste keer veel meer gas geeft dan de 8e.Last edited by pescatore; 28-03-2014, 11:46.Begeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
Oh goodie ik zie dat Lyle er ook een stukje over heeft. En Lyle heeft altijd gelijk dat weet iedereen hahah. Maar srs, goed stukje wel weer van de beste man.
Effects of Moderate-Intensity Endurance and High-Intensity Intermitten Training on Anaerobic Capacity and VO2 Max - Research Review | BodyRecomposition - The Home of Lyle McDonaldBegeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
Hoge intensiteits aerobe training kan je het best niet vlak voor/na KT doen maar op een appart tijdstipAs you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000
Geloof niets, Probeer alles!1 Tessalonicenzen 5:21
Rust zach Tijl, we zullen je missen :'(
Comment
-
Originally posted by rainman View PostTabata,'s doen met een circuitje doen kan wel,maar je moet zorgen dat de intensiteit iedere keer hetzelfde is en dat is makkelijker als je bv op een fiets zit en je hartslag en de snelheid hetzelfde kan houden.
Maar voor de krachttraining ipv erna is hopelijk een typefout van Brillant.
dit doe ik drie dagen bijv. maandag woensdag vrijdag
en drie dagen met extra gewicht loopband (25 kilo) en normaal home trainerLast edited by brillant; 28-03-2014, 21:27.Remember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!
Comment
-
Niet bang dat op je nuchtere maag trainen je intensiteit negatief beïnvloed en het zo het effect van je traing afneemt?As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000
Geloof niets, Probeer alles!1 Tessalonicenzen 5:21
Rust zach Tijl, we zullen je missen :'(
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment