heei,
Ik zal maar beginnen met een beetje informatie over mezelf:
leeftijd: 16
lengte: 1.88 cm
(ochtend) gewicht: 81 kg
dagen trainen: 6x in de week
hoelang: 9 maanden (waarvan in het begin met een compleet verkeerd schema door fit. instructeur)
trainschema atm: buffdudes 12 week workout plan (nu week 8) Buff Dudes - Buff Dudes 12 Week Workout Plan
supplementen: scoop whey proteine en sinds kort 5g createine per dag
Nu is mijn vraag dus,
Ik ben tijdens het grootste deel van mun training vrij "lean" geweest. zoals je kunt zien atm ook want ik weeg niet al teveel. Ik vind mezelf nu nog een beetje "klein", ik zeg niet dat ik niet blij ben met de resultaten die ik nu heb maar ik zou graag nog iets meer willen voor julli.
Nu was ik er over na aan t denken om tot ong halverwege(15 mei) een beetje gewicht te gaine en dan daarna dit erweer af halen zodat ik weer "lean" ben voor de zomer.
Heeft dit zin of zeggen jullie dat t een waardeloos plan is haha?
ben beniewd naar jullie antwoord
Jesse
Ik zal maar beginnen met een beetje informatie over mezelf:
leeftijd: 16
lengte: 1.88 cm
(ochtend) gewicht: 81 kg
dagen trainen: 6x in de week
hoelang: 9 maanden (waarvan in het begin met een compleet verkeerd schema door fit. instructeur)
trainschema atm: buffdudes 12 week workout plan (nu week 8) Buff Dudes - Buff Dudes 12 Week Workout Plan
supplementen: scoop whey proteine en sinds kort 5g createine per dag
Nu is mijn vraag dus,
Ik ben tijdens het grootste deel van mun training vrij "lean" geweest. zoals je kunt zien atm ook want ik weeg niet al teveel. Ik vind mezelf nu nog een beetje "klein", ik zeg niet dat ik niet blij ben met de resultaten die ik nu heb maar ik zou graag nog iets meer willen voor julli.
Nu was ik er over na aan t denken om tot ong halverwege(15 mei) een beetje gewicht te gaine en dan daarna dit erweer af halen zodat ik weer "lean" ben voor de zomer.
Heeft dit zin of zeggen jullie dat t een waardeloos plan is haha?
ben beniewd naar jullie antwoord
Jesse
Comment