Imitator !!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Imitator !!

Ik ben gisteren tot de ontdekking gekomen dat iemand zich voordoet als mij op dit forum.

account Vlaamse Reus.

Hij plaatst zelfs prive foto's van me hierop. Toen ik gisteravond een account aanmaakte onder mijn naam en dit melde kwam ik daar juist tot de ontdekking dat deze geblokkeerd staat. de topic even voorstellen werd dan weer geblokkeerd door inferno_0666 ?? zonder enige vorm van reactie.

ik ben Tommy de Bruijn al 40 jaar en actief al voorzitter van de Nederlandse Highland Games Federatie ik laat het er niet bij zitten dat welke onnozelaar dan ook zich hier voordoet als mij en foto's plaats waarop ook mijn kinderen staan. Ik laat het hier niet bij zitten.

ik eis dan ook een gerichte actie van de moderator van dit forum !!

mvg,

De echte TOMMY DE BRUIJN

Originally posted by Tommydebruijn73 View Post
    ik ben Tommy de Bruijn al 40 jaar
    Al 40 jaar? Hahaha!
    Ik doe een gok

Comment

wat vervelend allemaal!
      het lijkt me alleen bijna onmogelijk om dit soort dingen te voorkomen omdat dit nu eenmaal het internet is.
      iedereen kan zich voor doen als iedereen.

ik ben daarom ook erg benieuwd wat u een gerichte actie zou vinden?
      bannen van I.P is een optie maar daar zijn wel dingen op te bedenken.

dit is natuurlijk wel dieptriest en vraag me ook echt af waarom iemand dat zou willen doen
      Mangs wa, aait nich

Comment

Ik zou dat heel jammer vinden .

maak anders even een foto van jezelf met een papier : tommy de echte Vlaamse reus voor bodynet
        You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

The upper back is the new chest Defranco

Comment

Dit kan best wel eens de echte zijn..neem gewoon contact op met een mod.

Comment

Originally posted by quibus View Post
            Dit kan best wel eens de echte zijn..neem gewoon contact op met een mod.
            Het kan net zo goed iemand anders zijn die leuk denkt te zijn. Of misschien zelfs dezelfde persoon die het eerste acc maakte. Of misschien is de gebande wel de echte en is deze een troll. Je weet het niet.

Ik snap in ieder geval niet hoe je erachter komt dat iemand zich voordoet als jou. Met andere woorden: Hoe komt TS hier terecht?

Oftewel: ik geloof er niks van. Lepeltje anyone?
            Ik doe een gok

Comment

misschien ip controleren??
              Remember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!

Comment

Originally posted by brillant View Post
                misschien ip controleren??
                en dan? daar word je niet veel wijzer van
                Mangs wa, aait nich

Comment

Originally posted by Flabbert View Post
                  en dan? daar word je niet veel wijzer van
                  Hij vraagt om een gerichte actie van het forum. Wanneer je het IP adres controleert krijg je inzicht in wie het is. Meer dan dit kan het forum eigenlijk niet doen.
                  Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.

Comment

Je gaat toch niet zomaar iemands IP controleren, omdat een of andere nieuweling dat wil. Laat hem eerst maar eens bewijzen dat hij de echte Tommy is.
                    Ik doe een gok

Comment

Hartstikke leuk Tommy. Als je een en ander kunt staven, willen we wellicht eens kijken wat we met Vlaamse Reus doen. Tot die tijd is het gelul van een dronken aardbei, en schreeuwen gaat je niet helpen. Kies dus maar wat je wijs lijkt.

Groet,

Het MT.
                      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X