Brainstorm:Wat zullen we eens voor doelen stellen?!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

symmetrie gaat over evenwichtige ontwikkeling, niet alleen een mooie upperbody boven spillebeentje, of wel de voorkant goed ontwikkeld en niks op de rug
    definitie krijg je als je vet% laag genoeg is, dan krijg je een mooie aftekening van de spieren, blokjes in je buik/ lijnen in je benen en een kerstboom op je rug
    ik zal nooit meer zeggen dat ik geen buikspieren heb

Comment

Aah bedankt!
      Just do it!!!!

Comment

Bikini

Figure

fitness

dit zijn natuurlijk wel profs.

Begrijp goed dat je keihard zult moeten trainen en als autist met je voeding moet omgaan wil je goed fysiek bouwen.
        Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

Originally posted by Mariekepiek View Post
          Nou ja herzien. Niet echt herzien. Misschien meer verduidelijken door het meetbaarder te maken en visueler. Wat heb ik voor ogen. En wat is realistisch.
          vet% blijft dat ik dat omlaag wil. Maar ik wil qua training mijn resultaten meetbaarder. Waar sta ik nu en wat is de vooruitgang over een tijd. Ik was altijd aan het rommelen. Afgelopen half jaar denk toch tot de conclusie gekomen dat krachttraining het beste bij mij past. Dus zolang die hype /rage maat duurt er wel wat uitdagends van maken. Maar gewicht vind ik soms zo demotiverend. Gevoel dat niet altijd onder controle te hebben. Als het qua vooruitgang op dat gebeurd tegen zit , hoop ik nog motivatie /positiviteit uit vooruitgang qua kracht te halen.
          Kwestie van loggen lijkt me? Kan jij je progressie bijhouden.. Ik zou niet zo gaan lopen tobben. Hou het gewoon een keer vol

Comment

Rechtsboven is wel mooi, mag nog ietsje meet eventueel. Alleen moeial vergelijken met verschillende poses van deze dames.
            Mij vind zelf degene op de figuren te breed in de schouders en te dijk bovenbenen. Zou zou ik zelf niet willen. Hoewel dit natuurlijk ook voor de wedstrijd is en ze er in het dagelijks leven niet zo bijloopt ofwel?.
            Originally posted by Ruhl View Post
            Bikini

Figure

fitness

dit zijn natuurlijk wel profs.

Begrijp goed dat je keihard zult moeten trainen en als autist met je voeding moet omgaan wil je goed fysiek bouwen.
            Just do it!!!!

Comment

nee, op doordeweekse dagen heeft ze meestal iets meer kleren aan

alle gekheid op een stokje... houding doet natuurlijk erg veel. Dame nr 15 showt in die pose heel mooi haar schouders en lats in front pose. Bij bikini dames wordt veel mee de nadruk gelegd op "vrouwelijk" sierlijk.

Comment

Whaha...ja ja

Ben wel benieuwd hoe die figuredame eruit ziet als ze niet poseert

welke klAsse doe jij?
                Just do it!!!!

Comment

Die figure dame is Larissa reis
                  google maar
                  Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

ik wil mee gaan doen met YBF.
                    Daar word je op de dag zelf ingedeeld bij de groep waar je fysiek het best bij past. Ik hoop voldoende spiervolume over te houden om in de miss fitness groep te komen. Maar het is voor mij toch nog erg afwachten hoe mijn lijf gaat reageren op die laatste 6 weken voorbereiding.

Comment

Marieke, wat wil je nu eigenlijk bereiken? Zomaar wat numerieke doelen stellen heeft geen enkele zin als je niet weet wat je wilt bereiken. Die numerieke doelen zijn slechts een hulpmiddel om te zien of je progressie boekt richting je overall doel.
                      Wil je het podium op? Je ziet dat dat niet beoordeeld wordt op basis van wat cijfers maar op basis van visuele impressies. Je ziet dat zelfs in dit draadje: prompt worden foto's getoond en worden beoordeeld.
                      Of wil je aan bepaalde (kracht) wedstrijden deelnemen? Of een aspect van je gezondheid verbeteren?
                      Als je eenmaal je "hogere doel" weet wordt het vanzelf duidelijk op welke parameters je moet focusseren en wat voor numerieke doelen je jezelf kunt/moet stellen.
                      Oh, en voor ik het vergeet. Noem alleen maar een "hoger doel" op wat je ook echt wilt bereiken. Als je niet gemotiveerd bent is het vrijwel zeker dat je dat doel niet zult bereiken.
                      Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

goed verwoord, niet-hier, daar sluit ik bij aan!

Comment

Ik wil benen en billen strakker en wat meer spierdefenitie overal. Ik zal dus wel mijn vet% lager moeten. Maar te droog wil ik dan weer niet. De foto's zijn op zich wel inspirerend. Wat ik demotiverend zou kunnen vinden is of het allemaal haalbaar is om nog strak te worden. Ik ben namelijk al 26 kilo lichter als ooit. Probleemgebied is echt bovenbenen en onderkant billen. Moet ik dan een beeld nastreven wat niet haalbaar is? Wat ook niet te voorspelen is, is hoe mijn lichaam het vet gaT verbranden en waar het eraf gaat. Ik wou dat ik wist waar ik zelf in een jaar kan staan.
                          numerieke trainingsdoelen zijn wat meetbaarder en maken in ieder geval wel progressie zichtbaar. Maar ik zal binnenkort weer eens nieuwe foto's maken. Misschien moet ik dat plannen elke 4 weken te doen Ofzo.
                          ik ga nu in ieder geval elke 4-6 weken een nieuwe schema krijgen. Ene periode 4-5 herhaling genen andere keer 8-10.
                          Just do it!!!!

Comment

Dit ben ik niet maar kan deze vrouw het nog strak krijgen?
                            bijvimage.jpg
                            Attached Files
                            Just do it!!!!

Comment

Wat niet haalbaar is is dat je er weer uit gaat zien als een 18 jarige
                              Maar er is veel meer haarbaar dan je zou vermoeden. Als je consequent bent en doorzet.
                              Geloof me I know!

Comment

Originally posted by Mariekepiek View Post
                                Ik wil benen en billen strakker en wat meer spierdefenitie overal. Ik zal dus wel mijn vet% lager moeten. Maar te droog wil ik dan weer niet. De foto's zijn op zich wel inspirerend. Wat ik demotiverend zou kunnen vinden is of het allemaal haalbaar is om nog strak te worden. Ik ben namelijk al 26 kilo lichter als ooit. Probleemgebied is echt bovenbenen en onderkant billen. Moet ik dan een beeld nastreven wat niet haalbaar is? Wat ook niet te voorspelen is, is hoe mijn lichaam het vet gaT verbranden en waar het eraf gaat. Ik wou dat ik wist waar ik zelf in een jaar kan staan.
                                numerieke trainingsdoelen zijn wat meetbaarder en maken in ieder geval wel progressie zichtbaar. Maar ik zal binnenkort weer eens nieuwe foto's maken. Misschien moet ik dat plannen elke 4 weken te doen Ofzo.
                                ik ga nu in ieder geval elke 4-6 weken een nieuwe schema krijgen. Ene periode 4-5 herhaling genen andere keer 8-10.
                                Met alle respect maar ik heb je logje actief gevolgd. Je komt geen steek vooruit, je zit continue te jojo-en.
                                Nu heb je het over het fysiek van een bikini model. Allemaal heel leuk en aardig maar ga gewoon aanpakken nu.
                                Ik snap niet dat je nu alles 'meetbaarder' wilt gaan maken, laat dan wekelijks je vetpercentage en je vvm meten? Hoe duidelijker wil je het nog gaan hebben? Hoe gaat een bepaald doel jou helpen, als het je nu al niet lukt om wat cm's te verliezen.. Stop met kloten en gewoon gaan doen!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X