Kickboksschool omgeving Tilburg

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kickboksschool omgeving Tilburg

Beste leden,

Ik woon nu ongeveer een jaar in Tilburg en ben op zoek naar een goede kickboksschool in Tilburg of omgeving.

Voorheen heb ik altijd bij Rocky Gym in Maldegem, maar dat is nu veel te ver rijden. In een jaar tijd bijna 20 kg aangekomen van het niets doen, dus wil snel weer trainen.

Ik ben zware trainingen gewend waarbij alleen de warming up op zich al een mini training was, dus zoek een school die zware, technisch goede trainingen geeft met het liefste meerdere trainers, zodat iedere sporter de begeleiding krijgt die hij/ zij nodig heeft.

Ik weet dat op Google veel scholen te vinden zijn, maar dat laat niet zien hoe de trainingen bij deze scholen zijn, dus hoop op ervaringen van leden over scholen in Tilburg en omgeving.

Wil maximaal 30 minuten reizen heen en terug met de auto vanaf Tilburg centrum.

Hoop dat iemand me kan helpen.

Als ik het goed heb , geeft die scheidsrechter Joop Ubeda geen trainingen in de omgeving van Tilburg , ergens in de buurt?
    Je zou is moeten Googlen of anders is vragen aan de mensen daar in de buurt.
    Meestal weten die wel de goede trainers te vinden , hier op zo'n forum moet je maar net geluk hebben dat iemand wat weet voor je.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
    X