hallo graag advies bulk of cutten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• hallo graag advies bulk of cutten

Hallo ik ben marco
    Ik wil graag wat advies van jullie,

Ik ben een tijd aan het lezen geweest en aan het vragen geweest wat nou goed voor mij is
    Ik heb hier meerdere andwoorden op gehad maar altijd mensen die elkaar teggen spreken,
    Waardoor je dan toch weer van je pad af word gedreven

Wat mijn doel is (wat ik graag zou willen behalen) is mijn buik vet en het beetje vet op de borst weg willen en groeien in spier massa,

GRAAG ALS IK DINGEN VERKEERD ZIE, SNAP, OF ANDERS MELDEN IK WIL HIER OOK MAAR LEREN EN BEGRIJPEN

De ene zegt teggen mij gewoon keihard trainen en goed eten (het bulken)
    En de andere zegt goed op je voeding leten en die verdelen door midel van 6 maaltijden en daarvan je eiwitten, koolhydraten, en je vet in de gaten te houden 30,55,15

Mijn status

Lichaam : 193cm
    Nek omtrek : 35cm
    Middel : 91 cm
    Gewicht : 95kg
    Vp : 20,46
    VetKg : 19,44kg
    Vvm : 75,56

Ik zou graag een keer echt hulp willen krijgen met alles een keer goed en serieus te kunnen doen ik ben gemotiveerd om me aan het eten te houden en te sporten

Alvast bedankt

VP vind ik behoorlijk hoog,
    Mijn advies is om tot een percentage van 12-14 % te Cutten en dan vervolgens rustig clean massa op te bouwen.
    Ik heb dezelfde weg bewandeld en dat werkt perfect.

Als je op 20% zit, is het opbouwen van massa moeilijk en zul je grotendeels meer vet aanzetten indien je boven onderhoud gaat eten.

Als je op de 12 -14 % zit, rustig je kcal inname ophogen, tot je langzaam aankomt ( 0,5 tot 1 kg per maand).
    Je gewicht en VP (incl. omtrek metingen) bijhouden en indien nodig aanpassingen doen in je voeding.

PS: Je dient je eerst even voor te stellen in het "voorstel topic". Dit verlangt het forum en is daarom wel zo netjes.

Succes.
    Stats: 74kg at 11%
    Vision: 85kg at 8%

Comment

Heb me gelijk even voor gesteld,

En ook even jou log bekeken en zie goeie resultaaten.

Aangezien jij de zelfde weg heb bewandeld wil ik vragen of je hier even naar wil kijken en mij te helpen
      Als je dat uiteraard zou willen na mij berekeing wat ook hellemaal fout ken zijn

Ik had hiervoor een voedingschema gevonden
      Naar mij weet moet ik per dag ongeveer 2100 Kcal ( heb ik te horen gekregen )
      Ik heb wat lopen zoeken en kwam uit op innamen van 30%eiwitten 55%koolhdraten & 15%vet

08:00
      1/2L magere yoghurt met 50gr special K, 10gr olijfolie en 20gr eiwit poeder
      Eiw : 40, Koolh : 89 Vet : 12 gram 530Kcal totaal

10:00
      Ben ik nog niet echt over uit,

13:00
      Een bakje Mona optimel kwark & een boterham met kipfilet & een appel & glas jus
      Eiw 36gr, koolh 80gr, vet 2gr, 422 Kcal

15:30
      1/2 bakje magere franse kwark & een banaan

16:30
      Trainen rond de bij een uur (warming up niet mee gerekend)

18:00
      1/2L magere melk met 50gr weighttrainer
      Eiw 30gr, Koolh 62gr, vet 2gr, Kcal 386,

19:00
      100gr rijst 100gr kipfiler & 200gr groente
      Eiw ? Koolh ? Vet ? ( nog niet berekend ) rond de 720 - 750 kcal

22:00
      1 eiwit shake (200ml melk) & 25gr eiwit poeder
      Eiw 28gr, koolh 11gr, vet 1gr, 165 kcal

Ik hoop als ik zo iets 6-8weken aan hou met sporten dat ik mijn vp omlaag,
      Zou kunnen werken

Comment

Welkom Asromalato.
        Nieuwe ronde, nieuwe kansen.
        DIVIDE ET IMPERA

Comment

Rain. Is hij dezelfde dan die andere topics. Want anders ga ik er geen moeite in steken
          Stats: 74kg at 11%
          Vision: 85kg at 8%

Comment

Originally posted by rain View Post
            Welkom Asromalato.
            Nieuwe ronde, nieuwe kansen.

Special K ontbijt..... Verraad
            In between obsessed periods

Comment

Originally posted by mdejonge View Post
              Special K ontbijt..... Verraad
              Klopt, daar zag ik het aan.
              Hij is alleen flink gegroeid en aangekomen.

Buiten dat vind ik het wel een goed initatief van hem om opnieuw te beginnen.
              In plaats van een achterlijke kuur te plaatsen zonder kennis, eerst zijn voeding in orde krijgen is toch wel verstandig.

Maar over dit 'voedingsschema'zijn ook al adviezen gegeven in de andere discussie en er is nog niks gewijzigd.
              DIVIDE ET IMPERA

Comment

Gaat wel hard bij je, van 81 naar 95 kg in een paar uurtjes! Jij hebt helemaal geen advies nodig, jij moet ons gaan adviseren Besides, je doet toch geen klote met het advies wat je gegeven word.

Doeg!

Comment

Nekje van 35 cm en vp van meer dan 20%. Moet een bijzonder gezicht zijn.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X