Vraag betreft werk

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vraag betreft werk

Hallo

Ik zit met het volgende:

Voor mijn werk moet ik wel eens bewegingen maken waardoor ik 1 arm helemaal moet strekken, af en toe heb ik het idee dat hij daardoor kleiner word (lees: je voelt je spierbal niet meer zo opgepompt zijn, terwijl dat aan de andere kant nog wel wat is.)
    Nu heb ik dus af en toe het idee dat die spieren daardoor kleiner word dan de andere kant.
    Mijn vraag is of dat ook werkelijk zo is, of dat het tussen me oren zit.
    Ja ik maak me nogal snel druk .

Mvg

Je zegt het zelf al. STREKKEN. Dus nee word niet kleiner.
    Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.

Comment

net als bij die vraag of 1 dag slecht eten een ramp is ( je vorige topic) maak je niet te druk maat. ze worden dr niet kleiner van
      Mangs wa, aait nich

Comment

Als alles wat ik strek en rek kleiner word heb ik toch even een groot probleem.

Comment

Originally posted by generation_iron View Post
          Als alles wat ik strek en rek kleiner word heb ik toch even een groot probleem.
          Correctie: klein probleem
          In between obsessed periods

Comment

Yes het gaat over piemels
            Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

Spieren kunnen niet kleiner of groter worden. Je hebt insertiepunten. Zodra die spieren boven de insertiepunten groeien, dan kunnen je gewrichten deze ook niet dragen en dat kan lichamelijk veel problemen opleveren.

Flexibiliteit is niet meer dan een ''rem'' op je hersenen. Mochten spieren langer kunnen worden(bijv door meer sarcosplemeren), dan zullen excentrische bewegingen met weerstand het beste zijn. Maar nogmaals, dit gaat over een hele lange tijd en niet zomaar in 1 keer.

Gebruik je de volledige rom tijdens je oefeningen?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X