Natural limit?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Natural limit?

Hallo, ik ben Jim en ik vroeg mijzelf af wat jullie denken dat ongeveer het limiet is aan natuurlijke spiermassa maken ik train nu 1,5 jaar (ectomorph) ik ben 1.78cm 78kg en ong 17% vet ik heb zeer veel spiermassa gemaakt in een korte periode dankzei voornamelijk oefeningen zoals de deadlift.
    mijn vraag is denken jullie dat het mogelijk is met een goed voedingschema en veel rust enz een lichaam zoals, lazar angelov, steve cook en al die andere bekende personen rond de 85-90kg op 5% lichaamsvet te krijgen of heb je echt clen nodig om zo een laag vetpercentage te houden met bijv anavar voor kracht?

alle meningen zijn hulpzaam

Jij zit nog lang niet aan je max.

Al die lui gebruiken aas.
    Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

Je natural limit bereik je pas na jaren trainen.
      Jou lichaam gaat in de loop der jaren veranderen door te cutten en te bulken.
      Al die youtube bekenden gebruiken wel iets, op een paar na.

Comment

clen met anavar? bye bye gains

Comment

Ben eigenlijk toch soms wel eens benieuwd wat gebruiken hun nou om niet te lijken op een bodybuilder van 120 kg?
          Laten we bijv zeggen steve cook, matt ogus, jeff seid.

Comment

Jij bent 175, dus ja jij kunt makkelijk naar de 80kg bij 5% zonder aan steroiden of een bronchodilatator te hoeven denken. En met wat jij samen wilt nemen zal je er niet komen, terug bij af na 1,5jaar je te pletter getraind te hebben.

Comment

Originally posted by rudie View Post
              Ben eigenlijk toch soms wel eens benieuwd wat gebruiken hun nou om niet te lijken op een bodybuilder van 120 kg?
              Te weinig voeding en een rust van niets.

Comment

Oke, bedankt knulletje
                Die jimkroes zal wel weer weg zijn

Comment

Originally posted by rudie View Post
                  Ik denk dat je dan bij diem moet wezen. Hij zou zo tussen die gasten kunnen staan
                  BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Waarom bye bye gains met clen en anavar?
                    Misschien met originele t3 maar clen is niet zo heftig toch zekrr niet icm anavar
                    @ts niemand weet exact wie wat gebruikt maar reken maar dat er aardig wat ingaat.
                    en makkelijk naar de 80 met 5% wellicht kan het maar makkelijk.
                    maarten stond on stage met 84 5% dat was niet makkelijk imo.

Comment

Ik geloof niet dat je het vast kunt houden, cutten zonder clen en met anavar is al een moeilijk verhaal.

Comment

87.4 op 4.1

Maar inderdaad iedereen roept maar is zo makkelijk ,maar vergeet dat cijfers en hoe een fysiek eruit ziet een wereld van verschil is.

En bij die gasten gaat er echt wel een berg zooi in vergis je je daar maar niet in.
                        Ken er een paar die bv de amateur olympia deden en daarmee vergeleken gebruik ik helemaal niets.
                        Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
                        Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

Originally posted by jimkroes View Post
                          Hallo, ik ben Jim en ik vroeg mijzelf af wat jullie denken dat ongeveer het limiet is aan natuurlijke spiermassa maken ik train nu 1,5 jaar (ectomorph) ik ben 1.78cm 78kg en ong 17% vet ik heb zeer veel spiermassa gemaakt in een korte periode dankzei voornamelijk oefeningen zoals de deadlift.
                          mijn vraag is denken jullie dat het mogelijk is met een goed voedingschema en veel rust enz een lichaam zoals, lazar angelov, steve cook en al die andere bekende personen rond de 85-90kg op 5% lichaamsvet te krijgen of heb je echt clen nodig om zo een laag vetpercentage te houden met bijv anavar voor kracht?

alle meningen zijn hulpzaam
                          Laat ik beginnen met dat ik somatotypering BS vind!!!!!!!!!!

Voor mezelf sprekend ik heb 95kg/5-6% en 123kg/15% rondgelopen (1.80m) en denk dus dat het heel goed mogelijk om als natuaral aardig groot te worden. Moet er wel bij zeggen dat ik daar jaaaaaaaaaren over gedaan en heb en dat ik niet geloof dat een natuaral binnen een paar jaar z'n maximale potentie er uit haalt, zelfs niet als je hele goede genen heb.
                          As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000
                          Geloof niets, Probeer alles!1 Tessalonicenzen 5:21
                          Rust zach Tijl, we zullen je missen :'(

Comment

Die gasten zoals seid gebruiken gewoon een shitload, maar alsnog minder dan een greene/coleman/etc de BB'ers dus. BB'ers gebruiken dus gewoon meer, meer GH, meer peps, meer slin, meer aas, meer van alles.

Comment

Maar dat was dus niet makkelijk.
                              wel respect dat je naturel zo'n beer bent.

Originally posted by 3XL View Post
                              Laat ik beginnen met dat ik somatotypering BS vind!!!!!!!!!!

Voor mezelf sprekend ik heb 95kg/5-6% en 123kg/15% rondgelopen (1.80m) en denk dus dat het heel goed mogelijk om als natuaral aardig groot te worden. Moet er wel bij zeggen dat ik daar jaaaaaaaaaren over gedaan en heb en dat ik niet geloof dat een natuaral binnen een paar jaar z'n maximale potentie er uit haalt, zelfs niet als je hele goede genen heb.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X