Teveel?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Teveel?

Hallo medeforumers.

Ik heb een vraag wat betreft het bulken.
    Ik ben nu al een tijdje aan het bulken, dit omdat ik voorheen trainde maar nooit echt massa aanzette en dus eigenlijk altijd een soort van gespierde spijker bleef. Ik ben 1.70 lang en mijn gewicht schommelde destijds rond de 58, 59 en 60 kilo, maar voornamelijk 59 kilo. Nu, 5 maanden later schommel ik tussen de 72 en 73.5 kilo. Een heel verschil dus, en een positieve moet ik zeggen! Het ziet er beter uit en zit er ook lekker van in me vel, begin nu alleen wel te merken dat me buik 'dik' begint te worden, de reden dat ik dik tussenhaakjes plaats, omdat het niet echt dik is in de zin van dat ik vetrollen kan vastpakken, maar een meer uitstekende opgeblazen achtige buikje, kan het niet echt anders beschrijven.
    Vet is het niet echt, wat ik tussen me vingers krijg is echt huid.
    Iemand meer last hiervan of ervaringen mee?

Bedankt

Vp meten
    Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

Niks mis met een buikje. Met wat vet overigens ook niet. Niet zolang je weet dat er een pak spieren onder zit.

Comment

Originally posted by T-Swizzle View Post
        Niks mis met een buikje. Met wat vet overigens ook niet. Niet zolang je weet dat er een pak spieren onder zit.
        Tuurlijk wel..

Comment

+1.
          Helemaal mee eens.
          DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by rain View Post
            +1.
            Helemaal mee eens.
            Ja dat dacht ik al, vreetzak

Comment

Goed gereedschap hangt onder een afdakje!!
              Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

Originally posted by generation_iron View Post
                Ja dat dacht ik al, vreetzak

Ik rij liever rond in een vieze lamborghini, als in een blinkende Hyundai Atos.

Snapte?
                DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by Ruhl View Post
                  Dat klopt maar wanneer je gereedschap niet meer kan vinden heb je er ook niks aan

Comment

altijd goed invetten die spieren. helemaal voor de winter anders heb je er in de zomer niks meer aan.

Comment

Originally posted by kawafan View Post
                      Dat klopt maar wanneer je gereedschap niet meer kan vinden heb je er ook niks aan
                      Haha alsof ik serieus was

Geen ABS = te dik

Comment

Originally posted by Ruhl View Post
                        Nee , goed gereedschap kan tegen weer en wind ! Haha

Comment

six-pack-coming-soon-300x300.jpg

Comment

Gewoon je vet laten meten dan weetje waar je aan toe bent. En na aanleiding daarvan beslissen wat je gaat doen door bulken of cutten.

Comment

Originally posted by Bigger faster stronger View Post
                              Gewoon je vet laten meten dan weetje waar je aan toe bent. En na aanleiding daarvan beslissen wat je gaat doen door bulken of cutten.
                              Dus als ik een pens heb maar de meting zegt 8% dan gewoon bulken... Mensen overschatten metingen en zeker de accuraatheid ervan altijd, kijk gewoon in de spiegel, wat heeft een cijfertje nou te maken met je beslissing om te bulken of cutten?
                              Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X