Welk merk fitness apparaten heeft jouw gym?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Welk merk fitness apparaten heeft jouw gym?

Hey,

Ik vroeg me gewoon even af van welke fabrikant de apparaten van jouw gym afkomen. Mijn huidige sportschool gebruikt de lijn van: HOIST Fitness | Strength equipment, fijne apparaten! Je zitting beweegt bij 90% bij de apparaten mee waardoor je meer de juiste spiergroep pakt! Bij mijn vorige gym hadden ze Nautilus. Ook een leuk merk, maar kwalitatief minder. De zittingen etc. gingen snel kapot, het draadje wat het pinnetje vast moest houden was snel kapot en allemaal van die andere kleine dingen. Verder vond ik de leg curl het slechtste fitness apparaten waar mijn goddelijke zitvlees ooit op heeft mogen zitten! Je kon gewoon niet de perfect form aannemen in dit apparaat. De zitting was te groot waardoor je niet met je kont tegen de leuning aan kon zitten!

Mijn huidige gym is trouwens een paar maanden oud. Een jonge en enthousiaste eigenaar en voordat die openging al meer dan 200 leden! Onderlaatst 160m² bij gehuurd. En binnekort weer een leuke 50m² voor cardio. En er komen nog wat leuke plateloaded apparaten zoals legpress die schuin omhoog gaat, preacher curl en onderlaatst is er een plateloaded hammerpress incline chest press gekomen!

Ik hoor graag wat jouw gym heeft, ben best benieuwd. Ik denk dat er veel Nautilus of Technogym apparaten hebben!

Precor, maar zou ondertussen al veranderd kunnen zijn

Comment

Precor cardio en hammer strength kracht. Hier en daar ook nog een verdwaald nautilus apparaatje.
      There are Two Types of Pain in this World: The Temporary Pain of Discipline, or the Permanent Pain of Regret!

Comment

Life fitness

Comment

Precor, alleszins beter dan de technogym toestellen in vorige gym. Maakt me niet veel uit eigenlijk, kan me alleen storen aan lompe schijfgewichten met slechte handvaten of rand van sommige merken.

Comment

Life Fitness en Cybex voor cardio. Apparaten van Life Fitness en Nautilus. Verder alles Plate loaded van hammer strength. DB BB en Platen van Golds Gym.
            'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'

Comment

Vooral oude apparatuur van technogym.
              DIVIDE ET IMPERA

Comment

Matrix machines, plate loaded en cardio. Alles matrix
                Winners are not those who never fail, but those who never quit!

Comment

Technogym en pannata

Comment

Originally posted by Neproadie View Post
                    Matrix machines, plate loaded en cardio. Alles matrix
                    Ik denk dat ik weer waar je sport, hahaha.....
                    Basic
                    In between obsessed periods

Comment

Mijn gym heeft ook een paar apparaten van Technogym, Smithmachine en peckfly zover ik weet. Zijn ook wat oudere apparaten maar wel de fijnste in zijn soort die ik ooit heb gebruikt!

Comment

Originally posted by mdejonge View Post
                        Basic
                        Je gaat door voor de koelkast
                        Winners are not those who never fail, but those who never quit!

Comment

ene gym net geopend alles van matrix... mooie machine's wel duur... andere gym life fitness en hammer strenght. en nog paar verdwaalde merken.

Eigen Gym straks mix van panatta, life fitness voornamelijk en nog wat andere merken los gezocht omdat die fijn zijn om mee te trainen Zeker na opening wat vervangen voor hammer strengt was 2e hands niet te vinden helaas mits de leden komen he haha
                          Een dag niet getraind...

Comment

Originally posted by Neproadie View Post
                            Je gaat door voor de koelkast
                            Inbouw Ikea :P

Haha OT.
                            Hier ook alles van Matrix, onze basic fit is toch echt wel een fijne club met een grote KT gedeelte en veel ruimte.
                            Hoor normaal alleen maar negativiteit over Basicfit, maar hier is het toch echt anders.
                            In between obsessed periods

Comment

Originally posted by mdejonge View Post
                              Basic
                              En daar is iets mis mee? "Hahaha"

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X