Slecht?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Slecht?

Beste medeleden..

Ik heb een vraag het betreft alcohol..
    Ik heb na mijn trainingsdag (dus dag na het trainen), 3 biertjes genuttigd. Ik drink bijna nooit maar heb een keer meegedronken, paar biertjes moet tenslotte wel een keer kunnen.
    Nu heb ik dus 3 biertjes genuttigd.
    In hoeverre is dit schadelijk geweest voor het herstel?
    Ik had nog wel goeie spierpijn aan de borst, zijn er 3 zodanig veel dat mijn herstel er word door beslechterd?

Bedankt!

Ik zou me niet al te druk maken over die drie biertjes, vooral niet als je het vrij weinig doet. Of het herstel in zijn algemeen in de weg staat, weet ik niet precies, maar ik denk dat deze drie wel te verwaarlozen zijn.
    All time PRs: 195/135/232,5
    Meet PRs: 185/132,5/232,5

Comment

Al zou je alles 100% perfect willen doen hoort bier er niet bij.
      maarrrrr 3 biertjes ga je geen verschil van merken lijkt me, drie biertjes 7*pw wel denk ik.
      af een toe een biertje, joint, etc zal je gains niet in de weg zitten tenzij je prept voor een wedstrijd ofzo.

Comment

Is dit nou serieus of troll?
        Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

Originally posted by Ruhl View Post
          Is dit nou serieus of troll?
          Meer drinken.
          In between obsessed periods

Comment

Dit zijn serieuze vragen ruhl..wacht maar af nu de zomer in zicht komt.
            creatine whey alcohol xtc kuur vragen vliegen je straks om de oren

Comment

Originally posted by quibus View Post
              Dit zijn serieuze vragen ruhl..wacht maar af nu de zomer in zicht komt.
              creatine whey alcohol xtc kuur vragen vliegen je straks om de oren
              Xtc kuur word wel grappig dan:P 3 maal daags een dubbeldekker, daar ga je zeker hard op
              Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html

Comment

Originally posted by emielos View Post
                Xtc kuur word wel grappig dan:P 3 maal daags een dubbeldekker, daar ga je zeker hard op
                hahah lekker knuffelen met die dumbells
                Mangs wa, aait nich

Comment

3 hele biertjes op je avondje uit gehad? Bye bye gains, alles is nu voor niks geweest.

Natuurlijk heeft alcohol geen positief effect op je stofwisseling, en regelmatig alcohol drinken is in theorie zelfs testosteron verlagend. Maar als je zo denkt kan je alles wel laten staan.
                  Als je een drankje in de zoveel dagen/weken nuttigt kan je je er niet druk om maken, toch. Zeker als je geen wedstrijdambities hebt, en zelfs in je offseason moet het dan wel eens kunnen.

Comment

Bedankt voor de reacties,
                    Het ging me eigenlijk meer om dat ik de dag van te voren getraind heb en daarna 3 bier heb gedronken, of dat me herstel in de weg gaat staan..

Comment

Natuurlijk niet.
                      Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

Bedankt Ruhl, ik ben wat dat betreft nogal angstig om dat soort dingen, vandaar.

Comment

Ik zat met dezelfde vraag, alleen gaat het bij mij om maar liefst negen bier en twee shotjes hoeveel weken zal ik terugvallen daarvan?

Ook 5 cola light op maar dat kan geen kwaad toch?
                          "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Originally posted by FitnessBoer View Post
                            Ik zat met dezelfde vraag, alleen gaat het bij mij om maar liefst negen bier en twee shotjes hoeveel weken zal ik terugvallen daarvan?

Ook 5 cola light op maar dat kan geen kwaad toch?
                            Ik denk dat je beter kan stoppen met trainen

Comment

Had vroeger een trainingsmaat, die dronk vrijdags na het werk gewoon 3 flessen bier en trainde s'avonds gewoon volop mee. Zelf drink ik in het weekend gewoon bier bij gelegenheid en op zondags in de voetbal kantine. Geen probleem
                              ik roep ook maar wat !!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X