Borst trainen na zetten tattoo

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Borst trainen na zetten tattoo

Heb afgelopen vrijdag tattoo op men borst laten zetten. Hij is redelijk groot. Nu train ik normaal maandags altijd borst. Kan het eventueel verschuiven voor extra rust of kan het trainen geen kwaad?

Wat zijn jullie ervaringen erbij?

Ik heb toevallig pas geleden mn tattoo op mn arm uitgebreid en ben gewoon door gaan trainen, heb ik tot nu toe altijd nog gedaan en geen gekke dingen meegemaakt. dus ik zou zeggen je kan gewoon borst trainen.
    Mangs wa, aait nich

Comment

van die ene week borst trainen ga je ook niet dood, heb geen tats maar zou het gewoon even rust geven.

Comment

Originally posted by AFCA90 View Post
        Heb afgelopen vrijdag tattoo op men borst laten zetten. Hij is redelijk groot. Nu train ik normaal maandags altijd borst. Kan het eventueel verschuiven voor extra rust of kan het trainen geen kwaad?

Wat zijn jullie ervaringen erbij?
        hoorde altijd dat je even rust moest houden. Maar dit had je even moeten vragen aan die kerel die je heeft getatoeëerd
        Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html

Comment

Voor je borst (spieren) maakt het nix uit.
          Zou met je tatoo geen risico nemen omdat je huid wel beschadigt is, en ik weet niet hoe erg jij je borst op pompt met trainen. Zal wel meevallen, maar toch...

Comment

Dan wijzig je 'monday national chestday'toch een keertje?
            Ik zie het probleem niet zo.
            DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by rain View Post
              En dan rug doen zeker...

Comment

enige wat ik vernomen heb van quibus is dat ze niet uitrekken als ze er al zitten. maar na het zetten weet ik niet. zeker wat ruhl zegt, je brengt de huid op een zekere spanning dus nogmaals neem gewoon een week je rust is mijn advies of train alleen ff buik onderrug armen benen oid.

Comment

Originally posted by rain View Post
                  Het is ook geen probleem.. Meer een vraag naar de ervaringen..

Comment

Ik zou gewoon trainen je bent toch geen wijf. Het inkt zit onder je huidlaag denk je dat de inkt eruit gaat lekken ofzo?

Comment

Oke, vandaag geen BN meer. Volgens mij is het monday dumbass day ofzo.

Comment

Originally posted by xylometazoline View Post
                        Ik zou gewoon trainen je bent toch geen wijf. Het inkt zit onder je huidlaag denk je dat de inkt eruit gaat lekken ofzo?
                        verder alles goed met je ?
                        Mangs wa, aait nich

Comment

Originally posted by generation_iron View Post
                          Oke, vandaag geen BN meer. Volgens mij is het monday dumbass day ofzo.
                          Zie ik je zo op muscleboard ?
                          DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by xylometazoline View Post
                            Inkt druppelt er niet zomaar uit nee.
                            Olie wel toch?
                            DIVIDE ET IMPERA

Comment

Onlangs mn borst getatt, twee-drie weken geen borst getraint. Dat mensen volgende dag borst trainen is niet mijn probleem.
                              "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X