Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Maakt me niks uit wat andere van me vinden. Ik heb 10 maanden zonder voeding supplementen/voedingsschema getraint en vond het leuk om te doen. Had wel wat minder snel resultaat maar dat boeide me niet. Vond het leuker om steeds meer gewicht te douwen maar nu ben ik van plan wat te gaan groeien.
Aan de profielfoto te zien, neem ik kedamn reactie toch wat serieuzer
Ik neem hem nu helemaal niet meer serieus.
Een tattoo zoals op zijn pic word in meerdere sessies gezet omdat de tattoeerder eerst de lijnen zal zetten. Vaak word er ook voor gekozen om de lijnen eerst minimaal een week te laten genezen
Een tattoo zoals op zijn pic word in meerdere sessies gezet omdat de tattoeerder eerst de lijnen zal zetten. Vaak word er ook voor gekozen om de lijnen eerst minimaal een week te laten genezen
De borst sessies waren 2x 12 uur per borst met kleur lijnen en het hele gebeuren dat is dus de schouders en nek niet bijgerekend. En of je me serieus neemt of niet tjah ik slaap er niet echt slechter om ofzo
Wel knap dat op de foto de hele tattoo al genezen lijkt, normaal gesproken is het flink rood, met name de schaduw dat kan wel meer dan een week duren voordat het grijs/zwart is daarvoor is het ook nog rood
Klopt man was bij mij 2 weken per gedeelte genezen. En de foto was genomen nadat dat rode gedeelte klaar was. Dat was zeg maar nog vers de rest was allemaal genezen.
Tuurlijk mag je het vragen hij was als ik het me goed herrineren 1700 in totaal en het was een vrienden prijsje zeg maar omdat de tattoeerder net een shop was begonnen en al blij was met zon grote klus:P
The bespoke solutions of custom Android application development are perfectly tailored to your business needs. These services ensure that the application...
In der heutigen umweltbewussten Zeit ist die Wahl der richtigen Batterien für ein nachhaltiges Leben entscheidend. Ob durch das Fahren eines E-Bikes...
Are you currently on the lookout for Jobs in Karachi?In this article, we will explain how Karachi’s job market is bustling with opportunities spanning...
In the vibrant city of Lahore, the future of motion graphic design services is poised to revolutionize the way brands communicate their messages. With...
Iversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Comment