Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Verstandig om je hormoonhuishouding te verkrachten, omdat je ongeduldig bent. Mijn advies: Wen er maar aan dat het langzaam gaat en als je dat niet kunt accepteren, kun je beter stoppen met deze sport. Ben je trouwens al begonnen met je kuur? En hoe zit het met je voeding en training?
Nee nog niet begonnen met de kuur.Maar de kuur al in huis dus die ga ik hoe dan ook gebruiken.
Voeding kan beter.. Eet veel rijst met kip /brood met kipfilet..
PS: 1.94 /91kg /22 jaar
Toch wel graag willen weten welke nakuur en als iemand wat beters heeft kwa voeding alvast erg bedankt !
Voeding kan beter zeg je zelf, en dan kuren����...
Zelf al in de gaten waar ik naar toe wil?
"People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."
Voedings schema is erg onregelmatig , eigenlijk geen...
Dan is dat de reden dat het langzaam gaat Sterker nog: een kuur gaat je dan niet helpen. Als je slim bent, ga je je eerst in voeding verdiepen en dan kun je een voedingsschema maken. Dat kunnen wij dan beoordelen en verbeteren. Zonder voedingsschema heeft het in ieder geval geen zin om te kuren. Met de informatie uit deze sticky kom je al een heel eind: http://forum.bodynet.nl/lees-eerst/3...mersticky.html
Als je het hoe dan ook gaat doen. Dan denk ik meteen dat je kennis van zaken hebt en je jezelf hebt ingelezen over hoe een kuur samen te stellen. Heb je dit niet ? Nou waarom moeten andere het voor je bedenken ?
Indd. je hebt gelijk.Voedingschema eerst maar even juist maken.
Dat is de sleutel voeding !! Je zal nog verbaasd zijn wat allemaal mogelijk is door goede voeding op het juiste moment. Voeding bepaald je resultaat en zorgt ervoor dat je het maximale eruit kan halen.
Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
Comment