Drank en trainen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Drank en trainen

dag luitjes,
    Ik drink graag in de avond wijn,wodka of bier.
    Ik ben wat drank betrefd net een vuilnisbak,ik lust te veel om op te noemen.
    Nou is mijn vraag of het een negatieve werking heb als je met een kuurtje bezig bent,of beinvloed het alles waar je voor aan het trainen bent, behalve dat je er minder fit door bent.
    WANNEER IS DRANK SLECHT?????????????????????????      

Kerel, drank is in principe slecht, maar als je het met mate drinkt, kun je er oud mee worden.

Drinken tijdens een kuur is weer een ander verhaal: de lever ziet alcohol als een giftige stof en zal het daarom altijd voorrang geven in het spijsverteringsproces. Daar 'lijden' de anabolen onder, want die lopen vertraging op. Daarbij komt nog dat je lever het erg zwaar te verduren heeft als je én drinkt én anabole steroiden gebruikt. Wees er zuinig op, want als je lever er mee stopt... dan ga je gewoon dood.

Dus: niet doen, want je kuur is niet effectief en je lever gaat naar de kloten. Als je die discipline niet kunt opbrengen, ben je niet toe aan kuren.
    We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Amen.

Greets...
      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Drank is gewoon een NO GO als je serieus traint.
        Alles blijft, Alles gaat, Alles blijft gaan

Comment

idd ik heb in me winny kuur ook flink gezopen 1 avond en kreg er een opgezwolle darm van wat fuckin pijn deed..In Kuur absoluut geen drank nemen lekker knallen en als je weer normaal aant trainen bent ook niet te vond maken affetoe een avondje lekker los en dan paar weken weer niet.anders gaat het erg langzaam en breekt het erg veel af..

Comment

tijdens een kuur zo ie zo niet drinken

(tenzij je een jaar kuurt zo als somige )

maar elke avond drinken man man waarom??

je kan beter elke avond neuk*n is toch ook lekker en nog eens goed voor de vet verbranding
            Who's the Chef

Comment

"...overigens kan een gemiddeld mannenlichaam het heus wel behappen als het af en toe dronken raakt; het wordt pas ernstig wanneer jongens regelmatig grote hoeveelheden alcohol naar binnen slaan.
              Het libido (de drift om sex te hebben) van zware drinkers kan totaal verdwijnen,
              omdat alcohol een geniepig spelletje speelt met mannelijke hormonen.
              Dagelijks een stuk of wat glazen bier en testosteron verdwijnt als sneeuw voor de zon.
              Mannen krijgen borsten, rondere vormen, bredere heupen, hangende lappen en een meer vrouwelijke inborst.
              Sterker nog: zelfs de ballen en penis worden kleiner door regelmatig veel te drinken (om precies te zijn: meer dan 5 drankjes achter elkaar, 2 of meer keer per week).
              Een van de oorzaken hiervan kan zijn dat veel alcoholische dranken (bier,wijn en bourbon) oestrogeenachtige stoffen bevatten, die mannen vrouwelijker maken. Veel drinken levert ook nog een ander probleem op : spieren worden er door weggevreten.
              Wie meer dan 50 biertjes per week drinkt, moet rekening houden dat zijn spieren kleiner en slapper worden en dat deze 'spierverspilling' nooit volledig te herstellen is..."

Bron: Ten liefde! - Ronald Giphart
              Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Who's the Chef

Comment

je word er bang van en wilt helemaal geen drank meer drinken LOL .....

magoed als ik drink dan drink ik ook goed

Comment

zo dat stuk zal ik eens aan mijn mannetje laten lezen
                    misschien dat ie geen druppel meer aanraakt
                    Sponsored by:
                    Inshapesupplements

Comment

denk dat het toch wel een beetje gelul is allemaal
                      ken zo veel mensen die echt iedere weekeind helemaal vol staan en dan drinken ze in een weekje tijd veel meer als 5o pils en merk niet echt veel aan hun dus ik weet het allemal nog niet zo
                      Who's the Chef

Comment

Volgens mij heb ik ergens geleze dat alcohol er voor zorg dat je spiermassa sneller kwijt raakt...............

Comment

Inderdaad Romme, alcohol zou de eiwitten in je lichaam afbreken. En geen eiwitten zijn geen spieren hé...

Grtz.
                          gewicht: 97kg
                          lengte: 1.85m
                          bf: 14%

Comment

Originally posted by [b
                            Citaat[/b] (been @ Jul. 08 2005,10:46)]denk dat het toch wel een beetje gelul is allemaal
                            ken zo veel mensen die echt iedere weekeind helemaal vol staan en dan drinken ze in een weekje tijd veel meer als 5o pils en merk niet echt veel aan hun dus ik weet het allemal nog niet zo  
                            Zulke mensen ken ik ook. Degene die ik ken hebben geen voedingsschema en eten veel junk food (chips/snoep/snackbar). Enkelen gebruiken ook nog eens aardig wat drugs.

En toch groeien ze en zijn het flinke gasten  
                            Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

daarom KIR
                              je moet je niet alte druk maken over dat voeding gebeuren
                              een beetje een schematje volgen en af en toe lekker doorzakken alleen niet tijdens een kuur kan geen kwaat denk ik
                              Who's the Chef

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X