Drank en trainen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Je moet zeker ook gewoon leven naast bb..

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

weet er alles van.

Comment

Ik ging tot voorkort ook vaak naar feesten en je ziet gewoon op bepaalde feesten gasten zitten met in de ene hand een pot creatine en de andere een zak pillen met het schuim op de lippen(bijwijzevan).
        De hele nacht alleen maar zuipen en bewegen ho maar want anders vallen ze om.
        Maar zo kan het dus ook!

Comment

idd en als zoiemand dan advies vraagt kan je hem net zo goed fout advies geven

Comment

volgens mij als je een zooi bier drinkt en je staat de hele avond lekker te dansen kan het geen kwaat ook
            je zweet die troep er gewoon uit en je doet nog eens aardig wat cardio ook
            Who's the Chef

Comment

Dat uitzweten is iig niet waar helaas. Je zweet wel het water uit dat er in zit maar de alcohol absoluut niet.
              Uitdroging is dan ook een belangrijke factor in een kater de volgende dag.

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (been @ Jul. 08 2005,13:49)]daarom KIR
                je moet je niet alte druk maken over dat voeding gebeuren
                een beetje een schematje volgen en af en toe lekker doorzakken alleen niet tijdens een kuur   kan geen kwaat denk ik  
                Ik wil zelfs beweren dat wanneer je relativeren kan en gewoon leeft naast het bb je nog sneller groeit!
                Mentaal moet je het ook leuk blijven vinden.
                Psyche doet meer dan je denkt.
                In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                Squat 230 kilo
                Bankdrukken 137.5 kilo
                Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (KeepItReal @ Jul. 08 2005,09:10)]"...overigens kan een gemiddeld mannenlichaam het heus wel behappen als het af en toe dronken raakt; het wordt pas ernstig wanneer jongens regelmatig grote hoeveelheden alcohol naar binnen slaan.
                  Het libido (de drift om sex te hebben) van zware drinkers kan totaal verdwijnen,
                  omdat alcohol een geniepig spelletje speelt met mannelijke hormonen.
                  Dagelijks een stuk of wat glazen bier en testosteron verdwijnt als sneeuw voor de zon.
                  Mannen krijgen borsten, rondere vormen, bredere heupen, hangende lappen en een meer vrouwelijke inborst.
                  Sterker nog: zelfs de ballen en penis worden kleiner door regelmatig veel te drinken (om precies te zijn: meer dan 5 drankjes achter elkaar, 2 of meer keer per week).
                  Een van de oorzaken hiervan kan zijn dat veel alcoholische dranken (bier,wijn en bourbon) oestrogeenachtige stoffen bevatten, die mannen vrouwelijker maken. Veel drinken levert ook nog een ander probleem op : spieren worden er door weggevreten.
                  Wie meer dan 50 biertjes per week drinkt, moet rekening houden dat zijn spieren kleiner en slapper worden en dat deze 'spierverspilling' nooit volledig te herstellen is..."

Bron: Ten liefde! - Ronald Giphart
                  nou, ik zal je vertellen, het is nu vrijdagavond;

gister uit geweest, flesje baco opgezopen, en bij een meisje blijven slapen. enne, mijn testosteron gehalte was nog tip top in orde  

alleen toen ik vannochtend wakker werd; in de kroeg zag ze er beter uit  

fijn spul; die bacardi

Comment

haha dat gevoel ken ik al te goed kerel........ .

ik word ook gek van dat bullshit van dat drank een avond niet leuker hoeft te maken ik ga nu 10 weken zonder alcohol uit maar met alcohol kom je otch losser en is het meer feest.Alcohol maakt degelijk gelukkig en dat met dat meisje is ook mar weer een Feit dat het WONDERMIDDEL IS

Comment

Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (Loo @ Jul. 09 2005,00:12)]fijn spul; die bacardi

Comment

Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (Loo @ Jul. 09 2005,00:12)]
                        Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (KeepItReal @ Jul. 08 2005,09:10)]"...overigens kan een gemiddeld mannenlichaam het heus wel behappen als het af en toe dronken raakt; het wordt pas ernstig wanneer jongens regelmatig grote hoeveelheden alcohol naar binnen slaan.
                        Het libido (de drift om sex te hebben) van zware drinkers kan totaal verdwijnen,
                        omdat alcohol een geniepig spelletje speelt met mannelijke hormonen.
                        Dagelijks een stuk of wat glazen bier en testosteron verdwijnt als sneeuw voor de zon.
                        Mannen krijgen borsten, rondere vormen, bredere heupen, hangende lappen en een meer vrouwelijke inborst.
                        Sterker nog: zelfs de ballen en penis worden kleiner door regelmatig veel te drinken (om precies te zijn: meer dan 5 drankjes achter elkaar, 2 of meer keer per week).
                        Een van de oorzaken hiervan kan zijn dat veel alcoholische dranken (bier,wijn en bourbon) oestrogeenachtige stoffen bevatten, die mannen vrouwelijker maken. Veel drinken levert ook nog een ander probleem op : spieren worden er door weggevreten.
                        Wie meer dan 50 biertjes per week drinkt, moet rekening houden dat zijn spieren kleiner en slapper worden en dat deze 'spierverspilling' nooit volledig te herstellen is..."

Bron: Ten liefde! - Ronald Giphart
                        nou, ik zal je vertellen, het is nu vrijdagavond;

gister uit geweest, flesje baco opgezopen, en bij een meisje blijven slapen. enne, mijn testosteron gehalte was nog tip top in orde  

alleen toen ik vannochtend wakker werd; in de kroeg zag ze er beter uit  

fijn spul; die bacardi

toen je wakker werd was het een vent zeker
                        Who's the Chef

Comment

En droog zal je ook niet worden als je veel zuipt, alcohol is een makkelijke brandstof voor het lichaam. Als je veel alcohol in je bloed heb zal je lichaam alcohol kiezen als brandstof, waardoor de kh worden opgeslagen als vetten. Dus ook zeker niet gebruiken tijdens het cutten.

Grtz..
                          Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

ik denk als je om de lange tijd wat alcohol consumeert dat je spieren wel een soort rust gevoel geeft naar een zware weekend meestal als ik dat dan doe ben ik wel weer helemaal goed uitgerust

Comment

Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (harold @ Jul. 09 2005,08:44)]En droog zal je ook niet worden als je veel zuipt, alcohol is een makkelijke brandstof voor het lichaam. Als je veel alcohol in je bloed heb zal je lichaam alcohol kiezen als brandstof, waardoor de kh worden opgeslagen als vetten. Dus ook zeker niet gebruiken tijdens het cutten.

Grtz..
                              ligt er denk wel aan hoeveel alcohol je hebt maar volgens mij verbrand je echt een hoop cal als je de hele avond aan het dansen bent hoor
                              denk wel meer als je aan alcohol binnen krijgt
                              alleen het patatje na het stappen moet je laten staan
                              Who's the Chef

Comment

Shoarma wel oké?

Greets...
                                Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X