Vochtafdrijvers

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vochtafdrijvers

Hey iedereen,
    eerst en vooral ik weet dat het slecht is maar ik overweeg om een paar dagen vochtafdrijvers te nemen van body&fit ( XPel of Xtract ) omdat ik volgende week een weekendje ga zwemmen volgende week en ik nog niet lekker in mijn vel zit. Het is dus tijdelijk. Ik ben ondertussen bezig met gezonde voeding, cardio en krachttraining. Een vriend van me heeft ze aangeraden omdat hij ze voor een wedstrijd gebruikt. Heeft iemand hier ervaring mee en helpt het effectief om wat magerder te lijken?

Ik zou er geen wonderen van verwachten. Ga je een heel weekend zwemmen? Kan je in ieder geval veel baantjes trekken.. zie je er op het eind in ieder geval wat magerder uit. De laatste indruk is hetgeen wat telt

Comment

Beste Ashley,

Welkom op het forum. Vochtafdrijvers zijn prima om te gebruiken tijdens een wedstrijd, omdat je jezelf dan nog wilt perfectioneren. Jij hebt waarschijnlijk een klein zelfbeeldprobleem en als je denkt dat vochtafdrijvers daar verandering in gaan brengen, dan kan je je nog wel eens erg in vergissen. Vochtafdrijvers zonder laag vetpercentage, gaat je er niet magerder uit laten zien.

Je weet dat het ''slecht'' is, maar wilt het toch doen. Je zal vast op iemand indruk willen maken, maar toch niet ten koste van je gezondheid(iets te extreem wellicht)

Ga gewoon lekker naar het zwembad. Er zullen vast zoveel mensen zijn die er ''dikker'' uitzien dan jij. Niemand focust zich op hoeveel vet jij hebt. In het zwembad genieten mensen lekker van hun vrije tijd en brengen ze tijd door met hun vrienden.

Comment

Als jij dat bent op je profielpic zou ik me echt geen zorgen maken.

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
          Beste Ashley,

Welkom op het forum. Vochtafdrijvers zijn prima om te gebruiken tijdens een wedstrijd, omdat je jezelf dan nog wilt perfectioneren. Jij hebt waarschijnlijk een klein zelfbeeldprobleem en als je denkt dat vochtafdrijvers daar verandering in gaan brengen, dan kan je je nog wel eens erg in vergissen. Vochtafdrijvers zonder laag vetpercentage, gaat je er niet magerder uit laten zien.

Je weet dat het ''slecht'' is, maar wilt het toch doen. Je zal vast op iemand indruk willen maken, maar toch niet ten koste van je gezondheid(iets te extreem wellicht)

Ga gewoon lekker naar het zwembad. Er zullen vast zoveel mensen zijn die er ''dikker'' uitzien dan jij. Niemand focust zich op hoeveel vet jij hebt. In het zwembad genieten mensen lekker van hun vrije tijd en brengen ze tijd door met hun vrienden.
          Dankje :') Ja op de site van body en fit staat " Binnen enkele dagen zul je er strakker uitzien, alsof je kilo's vet kwijt bent.
          Ideaal als je een dagje naar het zwembad gaat of naar het strand "

En mijn vetpercentage is veel gedaald maar mijn vochtpercentage ligt vrij hoog, daarom raad die vriend van mij aan om het te nemen ( hij gaat ook mee weekendje zwemmen )

Ik weet dat het slecht is voor mijn gezondheid maar het is iets dat ik maar 2 dagen wil innemen gewoon om me een heel weekend beter in mijn vel te voelen en relaxed te kunnen gaan zwemmen en dat is nu niet het geval. Daarna stop ik er mee en ga ik natuurlijk weer gezond verder. Het is ook de eerste keer in mijn leven ooit dat ik zo'n pillen zou slikken.

Dus er is eigenlijk niet echt iets dat ik kan doen om binnen een weekje er veel strakker er uit te zien? Cardio, krachttrainen en voeding doe ik al.
          En dankje voor de tips en hulp!

Comment

Originally posted by generation_iron View Post
            Als jij dat bent op je profielpic zou ik me echt geen zorgen maken.
            Dat ben ik maar daar zie je mijn buik niet op hé en daar zit vooral het probleem, zeker als je dan de ' molligste ' bent die mee gaat zwemmen. Vrouwenproblemen hé

Comment

Ik zou er geen wonderen van verwachten. Ga je een heel weekend zwemmen? Kan je in ieder geval veel baantjes trekken.. zie je er op het eind in ieder geval wat magerder uit. De laatste indruk is hetgeen wat telt
              Ja weekendje centerparks, vooral glijbanen enzo dus Dus van die vochtafdrijvers ga ik er niet een heel klein beetje magerder uitzien?

Comment

Nee. Er zijn wel wat manieren die ook niet zo gezond zijn voor je maar daar zou ik al helemaal van wegblijven.

Ik zou me er verder niet zo druk om maken, ik weet dat lastig is maar je vrienden accepteren je echt wel zoals je bent. Ze zien toch ook wel dat je een buikje hebt? Zal echt niet zo zijn dat het in 1 keer als een verassing tevoorschijn komt.
                Waarschijnlijk ben je de enige die zich ervan bewust is. En met zo'n koppie word je echt niet op een buikje afgerekend hoor Iedereen heeft wel wat toch? Alleen jij hebt iets waar je verandering in kunt brengen, dat kan niet iedereen zeggen

Comment

Beter maak je je nergens druk om en geniet je van je weekend. Als ze je uitnodigen voor een weekendje zwemmen, doen ze dat niet omdat ze naar je buikvet willen kijken, maar vanwege je persoonlijkheid

Daarnaast: als alles waar was wat er op die supplementensites staat, dan was ik inmiddels al twee keer zo groot als Schwarzenegger in zijn hoogtijdagen. Je zult er niet slanker uitzien door dat spul. Niet doen dus.
                  Ik doe een gok

Comment

Precies, en dat geldt ook voor mijn pm mbt sauna

Comment

Nee. Er zijn wel wat manieren die ook niet zo gezond zijn voor je maar daar zou ik al helemaal van wegblijven.

Ik zou me er verder niet zo druk om maken, ik weet dat lastig is maar je vrienden accepteren je echt wel zoals je bent. Ze zien toch ook wel dat je een buikje hebt? Zal echt niet zo zijn dat het in 1 keer als een verassing tevoorschijn komt.
                      Waarschijnlijk ben je de enige die zich ervan bewust is. En met zo'n koppie word je echt niet op een buikje afgerekend hoor Iedereen heeft wel wat toch? Alleen jij hebt iets waar je verandering in kunt brengen, dat kan niet iedereen zeggen
                      En wat zijn die manieren dan?
                      En dankje wel lief, voel me toch al beetje beter nu. Toch nog eventjes nadenken over die vochtafdrijvers dan!

Comment

Originally posted by Pren View Post
                        Beter maak je je nergens druk om en geniet je van je weekend. Als ze je uitnodigen voor een weekendje zwemmen, doen ze dat niet omdat ze naar je buikvet willen kijken, maar vanwege je persoonlijkheid

Daarnaast: als alles waar was wat er op die supplementensites staat, dan was ik inmiddels al twee keer zo groot als Schwarzenegger in zijn hoogtijdagen. Je zult er niet slanker uitzien door dat spul. Niet doen dus.
                        Ja weet ik, maar toch nooit comfortabel als je in een grote groep gaat zwemmen en je je niet lekker voelt in je vel. Dus er is niets dat je op een weekje er beetje slanker uit kunt zien of vocht kunt verliezen?

Comment

Originally posted by ashley1510 View Post
                          En wat zijn die manieren dan?
                          En dankje wel lief, voel me toch al beetje beter nu. Toch nog eventjes nadenken over die vochtafdrijvers dan!
                          Dat zijn illegale middelen. Maar dat is het echt niet waard. Blijf gewoon doorgaan met goede voeding en training en over een paar maandjes laat je monden open vallen Laat dan net de zon schijnen, ideaal

Comment

Precies, en dat geldt ook voor mijn pm mbt sauna
                            Sauna heb ik al eens geprobeerd maar zag echt niets verschil haha

Comment

Dat zijn illegale middelen. Maar dat is het echt niet waard. Blijf gewoon doorgaan met goede voeding en training en over een paar maandjes laat je monden open vallen Laat dan net de zon schijnen, ideaal
                              Oke dankjewel! Misschien kan ik er voor ook heel veel water drinken en dag ervoor en dag zelf vermijden?
                              Als ik water drink word mijn buik heel gezwollen en rond haha, ook al zegt iedereen dat ik veel water moet drinken.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X