Training, voeding

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Training, voeding

Hallo ,

Ik ben 1,5 maand geleden begonnen met trainen en mijn doel is; gespierder worden en aankomen.
    Toen ik begon woog ik 63KG en inmiddels weeg ik 66KG een kleine toename van gewicht dus.

Graag zou ik willen dat dit sneller toeneemt en ben ik dus op zoek naar een goed eetschema of een goede weightgainer. Ook zoek ik een trainingschema omdat ik nu eigenlijk maar wat doe (2 oefeningen voor biceps en dan elke oefening 3 sets etc.) en dat geldt ook voor de andere spiergroepen.

Ik ben 1,88m lang en 20 jaar mocht dat van belang zijn.
    Ook gebruik ik Whey Protein voor na de training.
    Iemand die mij wat tips/advies kan geven?

Bedankt!
    Last edited by LarsJelle; 23-05-2015, 10:50.

Welkom!

Veel informatie staat in de stickies, dit vind je hier:
    Sticky onderwerpen
    Dagelijkse voeding

Er staat ook een excel sheet die je in kan vullen voor je dagelijkse voeding. Ik zou aimen op 1,5-2kg per maand aankomen. Als je minder aankomt kan je je voeding verhogen. Als je meer aankomt zal het voornamelijk vetmassa zijn.

Succes, en als je nog vragen hebt kan je ze altijd stellen!

Comment

Je gaat te snel. Ik snap dat je als een malle volle gas wilt beuken maar uiteindelijk kost je dat alleen maar meer tijd. Volle gas is prima maar zorg dat je het in balans houdt. Op dit tempo (6 weken 3 kilo) kom je op 25-30 kg per jaar uit. waarvan meer dan de helft vet zal zijn. Als je de helft daarvan aankomt met een stuk minder vet lijkt me een beter resultaat, toch?

Er staan schema's in de stickies, daarnaast ook tips over voedingsschema's. Ff puzzelen en uitwerken. Doe dit nou maar gewoon anders denk je over een jaar had ik nou maar geluisterd. Ik zie het overenthousiaste vaak maar neem de intelligente route, heb je stuk meer aan.

Ik kan overigens ook alles voor je maken mocht je er echt niet uitkomen: http://forum.bodynet.nl/supplementen...-pesc-faq.html

Weightgainer is trouwens overbodig imo, gewoon fatsoenlijk eten. Whey kan als je het fijn vind maar is ook geen must. Werk alles uit, maak het meetbaar, eet goed, train hard, hou je resultaten bij. Dat is in een notedop alles
      Last edited by pescatore; 23-05-2015, 11:13.
      Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Originally posted by LarsJelle View Post
        Graag zou ik willen dat dit sneller toeneemt en ben ik dus op zoek naar een goed eetschema of een goede weightgainer.
        "goede" WGrs zijn er zat, maar wel goed op de verpakking lezen wat er in zit (goede gaan uit van Maltodextrine, slechte van dextrose) probeer ook de DE (dextrose equivalent) na te vragen. Hoe lager de DE des te hoger de kwaliteit.

Als je trouwens op de supplemententoer wil zou ik trouwens eerder een MRP aanraden. Bevat naast koolhydraten ook eiwitten, vit/min, enz.

Ik zou trouwens oppassen met snel willen gaan. Eigen ervaring is dat snel aankomen nog al eens flink wat vet aanzetten betekend
        As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000
        Geloof niets, Probeer alles!1 Tessalonicenzen 5:21
        Rust zach Tijl, we zullen je missen :'(

Comment

Bedankt allen voor de duidelijke en snelle reacties!!

Ik ga even aan de slag met de door jullie gegeven informatie en zal nog wel laten horen wat het geworden is (schema's etc).

Comment

Ik heb erg moeite met het voedingsschema maken die op dit forum staat.
            Met de aantallen invullen, ik eet elke avond wat anders dus ik zou voor elke dag een ander schema moeten maken?!

En hoe kan ik weten hoeveel gram bijvoorbeeld 1 stukje bloemkool weegt...

Comment

Met de aantallen invullen, ik eet elke avond wat anders dus ik zou voor elke dag een ander schema moeten maken?!

Als je avond variabel is zou ik hier een gemiddelde voor pakken. Heb dit zelf ook gedaan, als je Bulkt(aankomen) is het niet zo erg om het ietste overschrijden.

Hoe je dat kunt weten? Met een weegschaal nauwkeurig op het aantal gram
              In between obsessed periods

Comment

http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...ngsschema.html

Hier staat mijn voedingsschema .

Comment

Daar hebben ze een weegschaal voor uitgevonden Welkom in 2015!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X