Kreeg van de week dze mail in mijn inbox:
Beste marr,
Je hebt een nieuw privébericht van Redemptionn ontvangen, getiteld "...", in het forum Bodynet.nl - Bodybuilding & Fitness discussieforums.
Dit is de tekst van het gestuurde bericht:
Hey kerel,
Als je interesse hebt kan ik je voorzien van hoogwaardige kwaliteitsproducten.
Ik kan jou vrijwel alles leveren van de merken: Baltic, Ultimate Pharma en Alpha Pharma
Voornamelijk de Baltic en Alpha Pharma zijn erg goed en is niet te vergelijken met de standaard Nederlandse UG merken. Dit is hoogwaardige kwaliteit en zou zo rechtstreeks uit de apotheek kunnen komen.
Voor de lijst of vragen/advies kun je me mailen op weezyf @ safe - mail . net (aan elkaar typen)
Met vriendelijke groet!
__________________________________________________ ______________________________
Onder zijn naam stond "banned".
Liever natuurlijk opbouwen, dat geeft mij meer eer van mijn werk.
Don't do AAS
Beste marr,
Je hebt een nieuw privébericht van Redemptionn ontvangen, getiteld "...", in het forum Bodynet.nl - Bodybuilding & Fitness discussieforums.
Dit is de tekst van het gestuurde bericht:
Hey kerel,
Als je interesse hebt kan ik je voorzien van hoogwaardige kwaliteitsproducten.
Ik kan jou vrijwel alles leveren van de merken: Baltic, Ultimate Pharma en Alpha Pharma
Voornamelijk de Baltic en Alpha Pharma zijn erg goed en is niet te vergelijken met de standaard Nederlandse UG merken. Dit is hoogwaardige kwaliteit en zou zo rechtstreeks uit de apotheek kunnen komen.
Voor de lijst of vragen/advies kun je me mailen op weezyf @ safe - mail . net (aan elkaar typen)
Met vriendelijke groet!
__________________________________________________ ______________________________
Onder zijn naam stond "banned".
Liever natuurlijk opbouwen, dat geeft mij meer eer van mijn werk.
Don't do AAS
Comment