Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it. - Dave Tate
Dat hoop ik maar.
Da's nog beter dan dat ze de opa in mij zien die ze missen.
Kunnen degenen die komen dit even bevestigen?
Een minimeet met allee Inferno word ik niet vrolijk van.
Gaan we weer tapas eten dan?
Dan krijg je zulke rare blikken.
Krijg het gevoel dat je mij negeert of ik doe er niet toe
Jawel hoor.
Maar dat jij kwam, ging ik al van uit.
Van de 8 die er voor zondag gestemd hebben, zijn er maar een paar die bevestigd hebben.
En als ik ga, dan vind ik het leuker als er een groep komt.
Als er maar 3 of 4 komen, kan het misschien beter verplaatst worden begin volgend jaar.
Misschien posten er dan wat meer leden.
Of we vragen alle leden van Muscleboard erbij.
Dan hebben we BigMart ook erbij.
Krijg het gevoel dat je mij negeert of ik doe er niet toe
Mij kan hij niet luchten en jou negeert hij. Zo zit de wereld nu eenmaal in elkaar.
I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it. - Dave Tate
Hey mensen, vandaag zou de meet in Utrecht zijn. Omdat nagenoeg niemand meer heeft gereageerd neem ik aan dat het vandaag niet meer door gaat. Jammer maar volgende keer beter.
Stallion X Gummies United Kingdom This customer-centric approach has led to continuous improvement and innovation, ensuring that the gummies consistently...
Buy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
Comment