Jeff Seid's fysiek naturel te behalen
Collapse
X
-
Originally posted by pescatore View PostGaat em niet worden. Don't care wat iedereen zegt. Noem mij 1 voorbeeld van een bonafide 100% natty met zo'n fysiek? Noem mij iets dat ook maar in de buurt komt? Gewoon iemand uit je omgeving niet een of andere celeb FB fake natty.
Altijd leuk al dat internet geneuzel maar irl ain't gonna happen. Is al heel lastig met AAS laat staan natty. En ja je kan wel "groter" worden enzo maar 95% van de amateur bb'ers die groter zijn zien er niet uit. In de categorie ik zie wat je probeert maar helaas pakt het wat anders uit en lijk je op een mislukt experiment.
Maar bedankt voor de reactie's allemaal! dan weet ik in ieder geval dat dit als naturel doel toch net iets te hoog gegrepen is. Denk dan dat ik eerder in de richting van atleten zoals: Matt Ogus enz. moet gaan kijken
Comment
-
Originally posted by Zooha View PostOpzich is de true natural bber Leroy Kakiay wel te vergelijken (kijk maar op z'n fb)
Maar bedankt voor de reactie's allemaal! dan weet ik in ieder geval dat dit als naturel doel toch net iets te hoog gegrepen is. Denk dan dat ik eerder in de richting van atleten zoals: Matt Ogus enz. moet gaan kijken
Hahaha, het juiste voorbeeld.
Zijn hele leven heeft hij zich weggecijferd voor alle true naturels.
Nelson Mandela wannebe
Matt Ogus?
Je loopt toch te trollen dus.Last edited by rain; 01-12-2015, 21:41.DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
Matt Ogus is ook niet natty. En Leroy is qua VVM wel een stuk kleiner dan Jeff.Last edited by FitnessEcto; 01-12-2015, 21:40.
Comment
-
Originally posted by rain View PostLeroid?
Hahaha, het juiste voorbeeld.
Zijn hele leven heeft hij zich weggecijferd voor alle true naturels.
Nelson Mandela wannebe
Matt Ogus?
Je loopt toch te trollen dus.geef jij dan eens een voorbeeld van wat wel naturel haalbaar is?
Ik weet dat fysieken zoals die van athleanx en scott herman natty zijn, maar ik hoop toch eigenlijk wel om iets verder te komen.
Comment
-
Originally posted by Zooha View PostOpzich is de true natural bber Leroy Kakiay wel te vergelijken (kijk maar op z'n fb)
Maar bedankt voor de reactie's allemaal! dan weet ik in ieder geval dat dit als naturel doel toch net iets te hoog gegrepen is. Denk dan dat ik eerder in de richting van atleten zoals: Matt Ogus enz. moet gaan kijkenFood is an important part of a balanced diet.
~Fran Lebowitz
Comment
-
Originally posted by Zooha View PostLol, daar zit die er wel een stuk buffer uit als in z'n youtube videos
Weet je .. diegenen die zeggen dat een fysiek als hierboven (de buffere uitvoering) niet zo bijzonder is en makkelijk binnen korte tijd te realiseren is natty, hebben zelf vaak een fysiek als een aardappel.
Vind de Christiano Ronaldo uitspraken altijd het mooist. Als je denkt dat dat een ecto ofzo is en dat er wat mis is met de man zijn lichaam dan gaan we het gewoon nooit eens worden en heb je in mijn beleving gewoon sterke body dismorphia.
Last edited by rain; 01-12-2015, 22:34.DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
Haha wordt hier nu serieus beweerd dat ik aan de AAS zit? Ik hoop dat het een grap is, want dat is niet zo leuk om dat te horen omdat ik dat nooit zou doen.
Ik heb lang niet de massa van Jeff Seid en dat ga ik natural ook niet halen, ik maak me daar geen illusies over.
Wel heb ik nog altijd de ambitie om een mooi redelijk groot aesthetic fysiek te krijgen, maar wel ZONDER spuit of orals. Ik veroordeel overigens niemand die wel kuurt, want dat is ook hard werken en veel discipline hebben. Maar persoonlijk wil ik dat spul gewoon niet in m'n lijf. Ik kom zo al aardig in de buurt wat ik wil hebben bereikt en train er ook hard genoeg voor.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 91kg 10x
- Box goblet squat 6kg 50x
One legged paused calf raise:
- BW 20x,...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door OiukyuranGreen Street CBD Gummies Canada The official website and authorized retailers offer the assurance of genuine products backed by the brand’s quality...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
door ROGAnusHey allemaal,
Ik ben momenteel bezig met een cut en wil mijn vetpercentage verlagen terwijl ik zoveel mogelijk spiermassa...-
Kanaal: Dagelijkse voeding
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 112.5kg 4x
- hindu squat BW 30x
Deficit wide grip SL DL:
- 120kg 3x
-...-
4 dagen geleden -
-
door TioKatloisStallion X Gummies United Kingdom This customer-centric approach has led to continuous improvement and innovation, ensuring that the gummies consistently...
-
4 dagen geleden -
-
door RonaldglehartOFFICIAL FACEBOOK LINK@@ https://www.facebook.com/CBD.Gummies.Highline.Wellness/
Highline Wellness CBD Gummies:- outstanding....-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C nog die ik afgelopen zondag gedaan had:
Training C:
Pin zercher squat:
- 100kg 5x
- Box goblet squat 4kg 50x...-
6 dagen geleden -
-
door stevenjohnsBuy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 90.5kg 8x
-Box squat BW 100x
One legged calf raise:
- BW + 51.25kg 15x, 11x...-
1 week geleden -