Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
ventje toch... moet je weer stoom afblazen ofzo? misschien toch braaf je medicatie blijven nemen
PS. mooie deadlift hoor hey
Lieve rooie tokkie, misschien je moeder vragen of ze wat rattengif door je eten prakt? Zo heeft ze je niet opgevoed. Dan hoeven we je reacties over niets ook niet meer te lezen. Of ga vakkenvullen bij de appie.
In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."
If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.
Zo mooi ook he dat ie al zijn waanideeën, leugens en eigen video's ontwijkt hahaha. Heeft iemand dat DBB topic bijdehand waar ie zo leuk door de mand viel ? Guus, jij mss?
Lieve rooie tokkie, misschien je moeder vragen of ze wat rattengif door je eten prakt? Zo heeft ze je niet opgevoed. Dan hoeven we je reacties over niets ook niet meer te lezen. Of ga vakkenvullen bij de appie.
Rooie? Tokkie? Ik heb een eigen woning maak mijn eigen eten en heb een stabiele baan.. dus met dat opvoeden is niets mis....iets zegt me dat ik mijn leven beter op orde heb dan jij groetjes Lieve rooie tokkie
Jij wilt doen voorkomen dat het schijtfysiek van jezelf normaal is als je traint en je voor meer AS nodig hebt, anders verkoop je niks. Dit is toch ook je werk? Nogal logische reactie dan.
Zegt de man die setjes met 60kg bankdrukt. Waar voor een beginner niks mis mee is, maar las ik nu net toevallig dat je ook spulletjes gebruikt? Hahaha
Je leest niet goed, ik zeg dat nog geen 5% dit gaat bereiken naturel, maar dat ligt niet zozeer aan dat het niet kan, maar meer aan dat men te weinig passie heeft. Een beetje zoals jij.
Wel leuk dat je mijn log leest.
Grappig dat ik met 60 kg benchen een beter fysiek heb dan jij met 180 kilo.
In jouw ogen waarschijnlijk niet, maar jouw zicht is redelijk vertroebelddoor je narcisme.
Of bedoel je pounds misschien?
Al kan ik me dat niet voorstellen met quarter squats eigenlijk.
En ja, ik heb ooit winstrol genomen, maar dat was een jeugdzonde.
Of praat je daar niet meer over op je 38e?
Leg mij eens 1 ding uit svp: jij hebt wel de passie die bij mij ontbreekten jij bencht wel 180 kg.
Waarom heb je dan nog steeds een vierkant fysiek zonder taille of enige vorm en zonder borst?
Eventjes heb ik gedacht dat jij echt de beste troll ever was(op kontridder na dan).
Maar nu ik weet dat jij echt jij bent, heb ik medelijden Adonix.
Zo mooi ook he dat ie al zijn waanideeën, leugens en eigen video's ontwijkt hahaha. Heeft iemand dat DBB topic bijdehand waar ie zo leuk door de mand viel ? Guus, jij mss?
Haha je bedoelt dat topic waarin hij claimde na een paar maanden 140kg te kunnen benchen en toen had iemand zijn oude log gevonden waaruit bleek dat hij na een jaar net 80kg ofzoiets haalde.
Haha je bedoelt dat topic waarin hij claimde na een paar maanden 140kg te kunnen benchen en toen had iemand zijn oude log gevonden waaruit bleek dat hij na een jaar net 80kg ofzoiets haalde.
Stallion X Gummies United Kingdom This customer-centric approach has led to continuous improvement and innovation, ensuring that the gummies consistently...
Comment