Beste mede sporters
ik train nu 3 jaar thuis in een powercage met alles erop er eraan.
hrt eerste jaar heb ik vecht / geleerd ik ben toen 20 kg afgevallen
daarna ben ik serieus met bodybuilding begonnen een 8 maanden gebulkt 4 maanden afgevallen en toen stond ik weer op 0....
nu ben ik een jaar wezen bulken ik ben van 74 naar 84 kg gegaan.
Vet % is van 10-14% gegaan ( nek taille meting ) geen huidplooi helaas maar dit geeft een aardige indicatie
mn armomtrek is 2 cm gegroeid ( dat zal wel vet zijn) m'n borst 1 cm en mijn benen 8 cm
en m'n taille 6 cm
mijn voedingsschema is in orde ( dat weet ik onderhand na 2 jaar wel) 3500 kcal kev 40-30-20%
trainingsschemas heb ik zoveel gehad 5x5 stronglifts en de afgelopen 2 jaar fullbody schema's.
Als ik thuis ben zal ik m'n huidige schema posten
ik train 5x5 4x8 3x12 dit wissel ik om de 3/4 maanden.
ik werk in de techniek sector dus ik ben de hele dag aan het lopen en tillen, ik weet niet of dit veel uitmaakt , er zullen vast meer mensen zijn die werken
....
State 4x12
bp 40
front Squats 55
sumo Squats 60
dl 67
wie o wie heeft er tips
ik train nu 3 jaar thuis in een powercage met alles erop er eraan.
hrt eerste jaar heb ik vecht / geleerd ik ben toen 20 kg afgevallen
daarna ben ik serieus met bodybuilding begonnen een 8 maanden gebulkt 4 maanden afgevallen en toen stond ik weer op 0....
nu ben ik een jaar wezen bulken ik ben van 74 naar 84 kg gegaan.
Vet % is van 10-14% gegaan ( nek taille meting ) geen huidplooi helaas maar dit geeft een aardige indicatie
mn armomtrek is 2 cm gegroeid ( dat zal wel vet zijn) m'n borst 1 cm en mijn benen 8 cm
en m'n taille 6 cm
mijn voedingsschema is in orde ( dat weet ik onderhand na 2 jaar wel) 3500 kcal kev 40-30-20%
trainingsschemas heb ik zoveel gehad 5x5 stronglifts en de afgelopen 2 jaar fullbody schema's.
Als ik thuis ben zal ik m'n huidige schema posten
ik train 5x5 4x8 3x12 dit wissel ik om de 3/4 maanden.
ik werk in de techniek sector dus ik ben de hele dag aan het lopen en tillen, ik weet niet of dit veel uitmaakt , er zullen vast meer mensen zijn die werken

State 4x12
bp 40
front Squats 55
sumo Squats 60
dl 67
wie o wie heeft er tips
Comment