Weet iemand waar je goede dumbels, halterstangen. kan kopen??

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Weet iemand waar je goede dumbels, halterstangen. kan kopen??

Heeft iemand een gouden tip?
    Ik heb thuis een dumbel liggen maar het is een oud ding en het werkt niet lekker.

Dus ik wil het liefst nieuwe kopen en dan gelijk 2 dezelfde..
    Ik ben niet op zoek naar iemand die via marktplaats zijn oude troep kwijt wil en aan mij wil verkopen want dat heb ik al thuis liggen!

ik heb dit: http://www.sporttrader.nl/catalog/default.php?cPath=301 al gevonden, ik weet alleen niet of ik dan teveel betaal ervoor. of dat het wel meevalt..??

greetz vince..

Perry Sport verkoopt die verstelbare dumbells en stangen ook gewoon. Neem daar anders eens een kijkje. Heb je ook geen verzendkosten.
    En er zijn wel meer winkels die dat verkopen.
    Bezoek ook eens het forum.

Comment

Zou inderdaad eerst naar wat winkels gaan dan.

Greets...
      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Perry sport heeft inderdaad een aantal apparaten, goede maar ze hebben niet geweldig veel. Ik ben er vandaag nog geweest en hier hebben ze kleine dumbell stangen met kilogewichten van 2.5 en 1.25 en 5 en 10 kilo, daarnaast hebben ze ook stangen voor in 2 handen, maar ze hebben helaas niks van bankdrukbanken, bankdrukstangen en de daarbij horende gewichten. Maar voor thuis hebben ze best wat. Ze hebben er ook weightlifting handschoenen maar die zou ik daar niet bestellen. Ik heb ze van everlast.com en dan naar online shop. Ik heb daar 2 kwaliteit shirts besteld van 25 euro per stuk en handschoenen van 9.95 die heel goede kwaliteit hebben DE VERZENDKOSTEN BEDROEGEN WEL 50 eurie maar wast waard

succes!

Comment

www.musclepower.nl

Heb ik in ieder geval een halter en schijven gekocht.

Comment

Ok bedankt alvast!

Ik ga van de week bij perry sport kijken en daar hebben ze vast wel wat ik wil.
            Ik kon het nog niet, dus goede tip mensen bedankt!!

vince.

Comment

probeer google dan kom je vast ergens op een fitness start pagina uit en van daar kom je wel verder
              Who's the Chef

Comment

ja idd been, in de vlugtigheid gezien maar was er verder niet op door gegaan, is misschien wel ff handig! bedankt!

Comment

hotmail

de hotmail [email protected] 4 dagen geleden nog contact gehad maar is er niet meer kan niets meer bestellen wat nu. grt minoes

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X