Ontharing

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ontharing

Weet niet in welk subforum dit moet dus doe het maar hier sorry als het verkeerd staat

Wat zijn jullie manieren van ontharen , neem aan dat jullie er ook van houden haren weg te halen om met je spieren te pronken ,

Ik vind zelf ontharingscreme en scheren het makkelijkst maar het is zo vervelend dat het snel weer teruggroeid

Waxen een keer geprobeerd maar nooit meer , misschien komt het omdat het een goedkoop product was maar het deed ongeloofelijk pijn.

Wat gebruiken jullie zelf en wat zijn de ervaringen?
    Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
    Go heavy or go home!

Epileren!!! Alles epileren!!! Mooier resultaat en het blijft langer weg.
    Bier kuur & pizza dieet! Wedden dat je dan aankomt?!?!

Comment

je moet er wat voor over hebben!
      gr

Comment

heb een keer me benen geschoren vond het persoonlijk wel geil uitzien maar een beetje verwijfd was het wel dus nu zitten er weer haartjes op ga het binnenkort weer is ontharen.. gewoon een goed scheermesje kopen en daarna cremetje erop smeren

Comment

Ik ben teveel behaard om alles te ontharen vind ik zelf, ik ben er daarom ook nooit aan begonnen, mijn teveel werk iedere keer.
          Wat ik wel doe, is het ergste van mijn borst, rug, en bovenarmen eraf scheren met enige regelmaat en dan vooral in de zomer,omdat ik dan vaak in een haltershirt train, dit doe ik met een tondeuse, evenals mijn hoofd, die scheer ik ook kaal met een tondeuse.
          Brear.

Comment

Eerst schoor ik alles op de kortste stand met de tondeuse.

Onlangs heb ik me geheel geschoren. Het is alleen wel heel veel werk, en het groeit erg snel weer aan. Nu ik vakantie heb blijf ik het wel scheren omdat ik dat mooi vind staan. Maar als ik weer begin met school en dus veel minder tijd heb trim ik het weer met de tondeuse.
            Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Nooit gedaan maar ben ook niet erg behaard vind ik.
              Scheer mijn (hele) kop, oksels en edele delen en that`s it

Greets...
              Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Met dat hoofd van jou heb je ook wel een dagtaak ofniet?
                It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Op de hoeveelheid haar na is jouw kop niet kleiner volgens mij
                  Heb een haarstylist voor mijn ei, een marokaan die het superglad scheert met een mes.

Zeg nou nog eens dat ik een mietje ben..

Greets...
                  Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Een marokkaan met een mes en niet gaan rennen...... nee jij bent geen mietje
                    It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

scheren en harsen (sinds kort)

kga is kijken om te lazeren
                      Who's the Chef

Comment

laseren is toch ongeloofelijk duur of niet , harzen is wel pijnlijk volgens mij , heb je geen last van rode bultjes na het harsen , ik had zelf 2/3 dagen last ervan daarna was het wel redelijk glad maar deed ongeloofelijk pijn
                        Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                        Go heavy or go home!

Comment

nergens last van ik heb hars strips gebruikt en daarbij zat gelijk spul wat je er na der op moet smeren en dan heb je nix

lazeren is erg duur ja maar informeren kan nooit kwaat
                          Who's the Chef

Comment

Harsen? OMG daar zou ik dus never nooit aan beginnen.

Ben blij dat ik een vrouw ben!
                            Sponsored by:
                            Inshapesupplements

Comment

wrom niet ??

tis alleen ff schrikken als iemand die zooi der aftrekt maar voor de rest is het niet echt pijn heel even maar
                              Who's the Chef

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X