droog trainen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• droog trainen

ik ben nu weer 5 weken bezig met bodybuilding.
    2 jaar er uit geweest ivm andere baan en verbouwing,
    het valt dan niet mee om weer te beginnen,maar het gaat goed op een kleine peesontsteking in mijn schouder na dan.
    ik hou me voornamelijk met cardio bezig om eerst wat vet rond mijn middel weg te trainen
    ook benen train ik weer goed squatten en legpress en dead-lift voor de rug.
    ik mag van de fysio nu ook weer schouders trainen,dus geleidelijk aan weer alles gelukkig
    ik ben gestopt met snoepen en bier drinken,en er is in 5 weken al 6 cm van mijn taille afgenomen.en de benen zijn al goed gegroeid.
    ik wil nu eerst zo droog mogelijk worden,dus dat je de buikspieren goed kan zien,zo lang wil ik veel cardio blijven doen,als het op peil is wil ik ipv 1 uur per keer(3x p.w),en daarna massa opbouwen
    en cardio beperken tot 20 min per keer.
    ik zit nu op ongeveer 2500-3000 calorieen per dag,kan altijd nog minderen,maar zolang ik geleidelijk afval zit ik op de goede weg denk ik.
    mijn vraag is; ben ik goed bezig zo,of is het slecht om eerst ""droog"" te trainen en daarna massa opbouwen,
    zou het dan moeilijker gaan
    ik ben zelf 1.88 lang en 93 kilo.lichaams vet is ongeveer 16%
    mijn doel is 95 kilo vetpercentage 8%
    zit ik op de goede weg denken jullie?

hard as ####

Originally posted by chipie36 View Post
    zit ik op de goede weg denken jullie?
    Ik vind het goed klinken. Als je je vetpercentage rond de 12% krijgt bijvoorbeeld, dan heb je een uitstekende basis om weer lekker massa te gaan bouwen. Je hebt in elk geval geduld en dat is nog altijd een schone zaak.
    We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Helemaal met Symmie eens!

Greets...
      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

hallo,

ik ben nu 3 en een halve maand bezig met dit schema,kracht gecombineerd met cardio,zoals boven beschreven,ik ben van 93 kilo gedaald naar 85 kilo.

buikomvang is met 13 cm afgenomen,bovenste abs zijn al goed zichtbaar.
        spiermassa is redelijk gelijk gebleven,alleen op m,n benen is het wel een stuk minder geworden.
        ik wil graag eerst helemaal strak gaan worden,maar weet niet of dat verstandig is.
        misschien is het beter om eerst spiermassa op te bouwen,of toch voor droog trainen gaan?
        ik wil in ieder geval volgend jaar begin januari of uiterlijk februari met mijn nieuwe krachtschema gaan beginnen(HST),en daar mijn voeding op aanpassen.

wat lijkt jullie het beste??

doorgaan of eerder met HST beginnen?

ik hoor het graag, .....
        hard as ####

Comment

Kan het hier vandaan niet inschatten maar hangt vooral af van wat je zelf wilt.
          Hele mooie prestatie in ieder geval zeker die 13cm van je buik af!

Greets...
          Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

goed bezig hoorkeep up the good work...

greets f
            als trainen een gewoonte is komt de rest vanzelf..

Comment

Vind zelf te droog niet handig als je toch ook weer massa wilt.
              Zou dan nu het toch winter is proberen voor die massa te gaan en in de lente weer verder droogtrainen voor het strand.
              Maar blijft uiteraard een persoonlijke keuze.

Comment

Originally posted by Shannasse View Post
                Vind zelf te droog niet handig als je toch ook weer massa wilt.
                Zou dan nu het toch winter is proberen voor die massa te gaan en in de lente weer verder droogtrainen voor het strand.
                Maar blijft uiteraard een persoonlijke keuze.
                ik blijf dit nog tot eind van het jaar doen ,dan ben ik zover dat ik droog genoeg ben zonder die enge randjes die over m,n broek hangen.

daarna wil ik HST gaan doen en geleidelijk aan calorieen opvoeren zodat ik bijna geen vet meer aan zet.
                hard as ####

Comment

Goeie prestatie's, en een goeie doelstelling, gaat je zeker lukken met deze instelling.
                  Brear.

Comment

vraagje waarom op andere dagen geen basis oefeningen je hebt toch nog 4 dagen over train dan met gewichten bereik je sneller je doel denk ik

Comment

Originally posted by de max View Post
                      vraagje waarom op andere dagen geen basis oefeningen je hebt toch nog 4 dagen over train dan met gewichten bereik je sneller je doel denk ik
                      dat ben ik vergeten te vermelden.

voor de cariosessie van een uur (3xp.w) tain ik ook al mijn spiergroepen.
                      d.m.v.splitschema.

ik ben nu weer ruim 3 mnd. bezig.merk wel in deze cutperiode dat ik dat zeker nodig heb,omdat ik nu redelijk mijn spiermassa kan behouden door die krachttraining te handhaven,maar ik kijk wel erg naar mijn nieuwe HST schema uit
                      (iets wat helemaal nieuw voor mij is)
                      gaat he ook helemaal goed aanpakken met voeding. en ook met whey eiwitte en creatine die ik nog nooit gebruikt heb.

dus ben wel beniewd naar de resultaten daar van...
                      hard as ####

Comment

ik ben op aanraden van de sportschooleigenaar geminderdt met cardio.
                        hij zegt als je nog meer af wilt vallen gaat het heel veel moeite kosten,en ook spiermassa.
                        ik denk dat hij gelijk heeft en vanaf nu ga ik weer flink met gewichten aan de gang om weer snel op mijn nivo van 2 jaar geleden te komen.
                        hard as ####

Comment

Klinkt verre van onlogisch dus veel succes!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X