te laag vetpersentage???

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• te laag vetpersentage???

halo ik heb een vraag mijn lichaamslengte is 1.88 ik weeg 73.4 mijn vet persentage is 6. is dit te laag? mijn bouw hangt tussen ectomorf en mesomorf. bvd.

6%? Lijkt mij idd wel laag, en percentage is dacht is met een 'c'.

Comment

Is knap laag ja, valt niet eens binnen de categorie 'gezond' en is sowieso duidelijk te laag om fatsoenlijk spier op te kunnen bouwen.
      Als je in wedstrijdvoorbereiding bent is het dan wel weer aardig maar gok zomaar dat dat niet het geval is, dus beter proberen het percentage wat verhogen.

Comment

ik eet me helemaal scheel neem 3 weight gainershakes op een dag. maar het is zo raar ik ben niet brood mager en ik ben toch wat gegroeid in spiermassa(1kg in een maand) ik ga maandag wel langs mn huisarts om het daar nog een keer te laten meten.

Comment

Originally posted by pallus View Post
          ik eet me helemaal scheel neem 3 weight gainershakes op een dag. maar het is zo raar ik ben niet brood mager en ik ben toch wat gegroeid in spiermassa(1kg in een maand) ik ga maandag wel langs mn huisarts om het daar nog een keer te laten meten.
          Post je voedingsschema is. Misschien kunnen wij je helpen met wat aanwijzingen.
          Btw van 3 weightgainer shakes zul je niet groeien. Imo zijn ze eigenlijk helemaal niet nodig. Veel geld betalen voor veel suikers en een klein beetje proteine. Als je ze dan toch neemt zorg dan wel dat je ze als aanvulling neemt en niet al vervanging voor een maaltijd
          liberation trough self brutalization, real men don't fear pain and thus can't be controled.

Comment

miss niet goed gemeten

met 6% zou je aardig mager moeten wezen
            Who's the Chef

Comment

ik eet om de 2uur begin met brinta dan 4 bruine boterhammen 2 met kipfilet en 2 pindakaas dan shake dan 2 boterhammen met salade en tonijn dan banaan en kwark dan weer shake dan savonds moeders prakkie altijd gezond(aardappels/groenten) dan weer shake eindig met kwark.

tussendoor nog wat kleine dingetjes zoals handje nootjes , gekookt eitje , plakkie ontbijtkoek .

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X