Vraagjes vraagjes vraagjes

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vraagjes vraagjes vraagjes

Hey mensen,

3 vraagjes,

Heeft iemand een goede cardioworkout schema
    Heeft een zweetpak nut?
    Waar verkopen ze goede pakken?

Dank u vriendelijk!

Reden hiervoor is natuurlijk vet verliezen, zodat mijn spiermassa toonbaarder wordt voor het publiek, mwuhaha. Nou eigenlijk voor mijzelf

Probeer gewoon 40 tot 60 minuten cardio te doen.Met zweetpakken heb ik geen ervaring,maar als je gewoon goed cardio traint en goed eet(heel belangrijk)moet je een heel eind komen.

Comment

2 a 3 dagen in de week cardio dit kun je varien door fasted en slow cardio te gebruiken.
      Waarom wil je een zweetpak gebruiken...? Als het gaat om het verbranden van vet gaat zou ik deze gewoon laten vervallen.
      liberation trough self brutalization, real men don't fear pain and thus can't be controled.

Comment

Een zweetpak is zinloos imo, dit omdat je hierdoor alleen extra vocht verliest.
        Is misschien intressant voor mensen die net boven hun wedstrijdgewicht zitten, en dan het laatste beetje gewicht willen kwijtraken op deze manier, maar zelfs dat is niet ideaal, ivm kramp en krachtverlies door vochtgebrek.
        Brear.

Comment

trek anders gewoon een trui en alles aan als je cardio doet, p.s lache avatar:P
          on the road to get huge

Comment

Whaha thnx dudes.

Gewoon meer cardio doen. thnx

Comment

Originally posted by RedjoDesign View Post
              Hey mensen,

3 vraagjes,

Heeft iemand een goede cardioworkout schema
              Heeft een zweetpak nut?
              Waar verkopen ze goede pakken?

Dank u vriendelijk!

Reden hiervoor is natuurlijk vet verliezen, zodat mijn spiermassa toonbaarder wordt voor het publiek, mwuhaha. Nou eigenlijk voor mijzelf
              3 x p. w 1 uur cardio wekt bij mij erg goed (9 cm buikomvang er af)
              en zwaar krachttraining(verbrandt ook vet!!)

succes!
              hard as ####

Comment

Originally posted by chipie36 View Post
                3 x p. w 1 uur cardio wekt bij mij erg goed (9 cm buikomvang er af)
                en zwaar krachttraining(verbrandt ook vet!!)
                Ff ter aanvulling: krachttraining zelf verbrand geen vet. maar als je een goed dieet hebt kun je na je krachttraining vet gaan verbranden doordat het lichaam de spierglycogeen voorraden weer op peil brengt doormiddel van vet omzetten naar glucose.
                gr

Comment

thnx thnx thnx, de vetjes rond de buik daar gaat het mij om

Comment

wat beter blijkt te helpen dan een zweetpak is als het vrij koud is (niet te koud, dus niet naakt rondrenne met -30) maar als het vrij koud is gezonde kleding aan doen (zodat je niet ziek word) en lekker buiten jogge. Het is nu bijna winter, dus dat zal geen probleem zijn. De kouw verhoogt je verbranding (zoals je denk ik al wel wist) en door de verbranding blijf je warm (zoals je ook wel weet)

Ik en een paar maten deden dit vroeger altijd, hielden we goed vol. We kregen enorm goede resultaten, al snel rende we veel meer kilometers dan aan het begin en ik heb toen echt flink wat vet verloren. Toen ik massatraining ging doen stopte ik met hardrennen, maar zal over een half jaar denk ook eens weer wat vet gaan verliezen:P Buiten rennen heb ik altijd veel meer plezier aan dan in mijn sportschool, daar doe ik massatraining.

Maar zorg er voor dat je in ieder geval goed bent aangekleed zoals ik al eerder zei

Maar naast cardio moet je natuurlijk zeer en zeer goed op je eten letten.

Succes mate
                    Last edited by Dealer; 27-09-2006, 01:10.

Comment

Ai thnx men. Joggen, waarom heb ik daar niet eerder aan gedacht, heel effectief en je ziet meer dan rennende hijgende mensen op loopbanden

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X