Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Had echt niet verwacht dat Jay zou winnen dit jaar. Had echt gedacht dat Ronnie Mr O zou blijven tot het moment dat hij zou stoppen. Het is wel ged voor de sport. Ik kijk al uit naar de Rematch @ the Dutch GP
liberation trough self brutalization, real men don't fear pain and thus can't be controled.
Op Bodybuilding.com staan foto's van alle deelnemers in de finale. Toch stuk voor stuk ongelofelijke lichamen
Wat ik me afvraag is waar Lee Priest gebleven is??? Ik weet dat die onlangs een abces in zen schouder gehad heeft, is dit de reden of deed ie gewoon niet mee aan de O?
greetzzz
The wrought iron thinks itself needlessly tortured, the tempered steel blade knows why.
Op Bodybuilding.com staan foto's van alle deelnemers in de finale. Toch stuk voor stuk ongelofelijke lichamen
Wat ik me afvraag is waar Lee Priest gebleven is??? Ik weet dat die onlangs een abces in zen schouder gehad heeft, is dit de reden of deed ie gewoon niet mee aan de O?
greetzzz
Nee Lee heeft gezworen niet meer mee te doen aan een O. Waarom? omdat hij vindt dat hij ieder keer 'genaaid' wordt. Ik vind het echter niet waar aangezien hij nooit kan tippen aan de echte grote mannen. Lee mag er zeker wezen, maar zijn fysiek is niet veel meer verbeterd in de afgelopen jaren en laten we eerlijk zijn. Het is maar een handpuppet naast de klerenkasten Ronnie, Victor, Jay etc.
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment