Freaky snel groeien ?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Freaky snel groeien ?

Do You Want To Get Freaky Big Without Drugs?

Deze man brengt het leuk maar ik vroeg me af of er mensen zijn die hier wel eens van gehoord hebben en hun licht erop willen schijnen

Groetjes

OMG....

an astonishing accidental discovery and a radical natural muscle-building system. Also, this story involves you in a way you would never suspect in a million years.
    They do not want these secrets in your hands...

Hij is ook wel een stuk grijzer en ouder geworden in 12 weken...

the Freaky Big Natural method.
    Discover the INSANE power of
    Super-growth reps…
    creating unstoppable mass gains...
    Super-human size comes automatically once you maximize your body’s recuperative powers.
    You won’t be able to stop your muscles from
    Swelling like crazy... even if you want to!
    You’ll also experience a dramatic hardening effect that the opposite sex we’ll love you for!

WOW! ik ga het zeker kopen!

ahum... serieus nu. Lees bovenstaande quotes nog eens door en open je ogen. Het enige wat hier moet gebeuren is dat jij dat koopt en geld in het laadje brengt voor mr. McNutt.

Er zijn geen nieuwe doorbraken, er zijn geen 'super manieren' om je explosieve massa gains te geven.
    Je zal vast wel goede info kunnen halen uit dat spul wat je dan koopt, maar je zal geen info vinden die met een beetje zoeken ook (GRATIS) op het internet te vinden is.
    Er zijn veel manieren om te groeien, maar alemaal vergen ze geduld. En het is gewoon onzin om te beweren dat je zonder steroïden net zo hard zal groeien als met. (bij gelijke genen, voeding en training etc). En denk je dat je ooit zo breed kunt worden als Cutler of Coleman zonder roids? vergeet het maar.

Ja, hij brengt het leuk vind je... Ik vind dat hij het brengt als een tellsell reclame. 'Het werkt echt! Bestel nu en wordt een vrouwenmagneet, de atleet waar je altijd al van gedroomd hebt. Bestel nu en krijg deze blabla gratis erbij blabla enz' 'Bestel nu en je wordt instant breed!' 'Het is geweldig'.

Brrr...! krijg er een beetje de kriebels van zelfs.

Als je niet hard genoeg groeid moet je eerlijk zijn naar jezelf toe: eet ik genoeg? eet ik wel goed? train ik hard genoeg of laat ik het versloffen te vaak? slaap ik genoeg? Giet ik me 3 avonden per week vol met alcohol?
    Train ik wel goed? zou het niet beter kunnen?
    Als je alle dingen op een rijtje hebt, moet je wel groeien. Met of zonder dat 'geweldige' systeem.

In mijn ogen kan je je geld beter uitgeven aan een goed boek over trainen. Supertraining bijvoorbeeld of de Brawn serie (Stuart McRobert) of artikelen (en boeken) van Dr. Squat ed.

Ik weet ook nog steeds niet veel van trainen etc vergeleken met sommige andere mensen die ik op fora tegen kom... Ik leer elke dag bij. Train nu al (of pas) 5 of 6 jaar en ik leer elke dag bij.
    Het kost wat tijd soms om dingen te begrijpen, maar als je er de tijd voor neemt kan je op diverse fora (ook hier op bodynet) een hoop leren.

heel verhaal. Moraal van het verhaal. Zonde van je geld.
    Bezoek ook eens het forum.

Comment

Ik ben het met Moob eens, ik geloof er ook helemaal niks van, de man kan het mooi vertellen dat wel.
      BB en PL zijn gewoon sporten van de lange adem, tenminste als je clean wilt blijven trainen.
      Brear.

Comment

Gewoon iedere dag 5 appels eten daar word je een beest van.

Comment

Geweldig weer dit

Greets...
          Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Nou mensen, heb het toch maar gekocht om het te proberen.
            En ik moet zeggen, de resultatan zijn verbluffend!!!

Dusss...!

voor de slimmerikken: dit ben ik zelf (ergens in 2005 ofzo). Beide foto's zijn dezelfde minuut genomen.

Comment

Hey Moob, grappige foto! Dat heb ik zelf ook, echt zo'n uitpuilende buik, maar met aanspannen wel gewoon blokjes.
              Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

truucje leerde ik op de basisschool van een klasgenoot. Die was echt super mager, maar als ie dat deed, leek het alsof ie een voetbal had ingeslikt.
                Normaal heb ik niet zo'n pens hoor. nou ja, niet zo groot als op de foto dan.

Comment

Greets...
                  Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

mooie foto van die grijze....

Dan heb ik ook een vraag betreffende dit onderwerp...

Er zijn inderdaad vele sites die "mooie praatjes verkopen" die zeer minimaal zijn (de opzet van de website). Maar kijk dan is op de sites van meneer Bill Phillips...

USA Body-for-LIFE
                    Ned. Body-for-LIFE | Homepage

Eigenlijk het zelfde verhaal, in 12 weken resultaat waar je denk ik alleen van kan dromen...uitzonderingen daar gelaten...
                    Maar deze mensen pakken het groot aan met hun websites!

Nou ik ga binnenkort beginnen met trainen, en zal wat fotoos nemen (met krant) kijken of het werkt in 12 weken!

Succes allen!

Greetzzzz AMI-AMOUR

Comment

Originally posted by Moob View Post
                      Nou mensen, heb het toch maar gekocht om het te proberen.
                      En ik moet zeggen, de resultatan zijn verbluffend!!!

Dusss...!

voor de slimmerikken: dit ben ik zelf (ergens in 2005 ofzo). Beide foto's zijn dezelfde minuut genomen.
                      hoe de fuck doe je dat moob.. ik kan dat niet hoor me buik zover uitzetten

Comment

he moob, nice body op die rechter hoe lang trainde je toen?
                        on the road to get huge

Comment

@ Punani: weet niet exact hoe ik het uit moet leggen. Je zet je buik uit en drukt een beetje je maag naar buiten denk ik (?) geen idee. Ziet er wel vaag uit, dat wel. Heb er al heel vaak mensen mee laten lachen in elk geval.

@ Hardcoremenneke: ik denk een jaar of 4 ongeveer. Was ergens in 2005. dik 4 jaar dus.

Comment

het lijkt voor mij meer op een vage photoshop moob
                            VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

Ik heb ook een keer deze style gezien alleen werd er toen een pokerbot verkocht. De website was precies de zelfde style. Later bleek het een oplichter te zijn.
                              Verdien geld met en (het is GRATIS)

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X