opnieuw beginnen.

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• opnieuw beginnen.

ik zit met de vraag, ik ben 3 maand gestopt met trainen en zit nu echt nu precies trug waar ik begonnen was. hoe veel weken of maanden duurt het dat je trug op zelfde niveau komt? Niet dat ik echt al een niveau had maar sommige dingen schilt echt 15 a 20 kilo.
    Is het dan beter om met lichtere gewichten meer herhalingen te maken of beter met zwaardere minder om trug op mijn oude niveau te komen? of is het gewoon trug opnieuw opbouwen en paar maanden trug vol te houden?

maar opgeven doen we niet
    nu ist nog smalle, maar de tijden zullen keren

Ik denk dat als je gewoon traint zoals je voorheen deed, dat je in 70% van de tijd die je destijds nodig hebt gehad weer op je oude niveau zit.
    VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

Ligt er mede aan hoe lang je voor die stop al trainde. Als dat ook maar net een paar weken ofzo was zul je er niet veel baat bij hebben en dus eigenlijk gewoon terug op nul beginnen.
      Ook welk gewicht en herhalingen je het beste kunt gebruiken hangt af van je ervaring voor die stop. Trainde je al geruime tijd zullen je pezen nog wel redelijk op niveau zijn, trainde je nog maar kort kun je beter helemaal opnieuw beginnen en dus vooral je pezen weer ff rustig laten wennen met niet te hoog gewicht/reps.

Comment

Originally posted by Shannasse View Post
        Ligt er mede aan hoe lang je voor die stop al trainde. Als dat ook maar net een paar weken ofzo was zul je er niet veel baat bij hebben en dus eigenlijk gewoon terug op nul beginnen.
        Ook welk gewicht en herhalingen je het beste kunt gebruiken hangt af van je ervaring voor die stop. Trainde je al geruime tijd zullen je pezen nog wel redelijk op niveau zijn, trainde je nog maar kort kun je beter helemaal opnieuw beginnen en dus vooral je pezen weer ff rustig laten wennen met niet te hoog gewicht/reps.
        was al ongeveer 7 maand bezig maar had daarvoor ook al een tijd gedaan, soms heb ik gewoon te weinig tijd zoals in zomer vakanties ivm vakantie werk. maar we gaan er trug 150% voor gaan!
        nu ist nog smalle, maar de tijden zullen keren

Comment

suc6 er mee kerel
          Who's the Chef

Comment

kan zo een 1 a 2 maanden duren denk ik , was/is ook bij namelijk
            heb 5 maande getraint voor de zomervakantie en daarna heb ik 3 a 4 maanden niet getraint en ben in oktober weer begonnen met (serieus)trainen en heb nog steeds een aantal oefeningen waar ik mee achterloop,

succes
            Ik ben niet geboren om klein te zijn

Comment

Originally posted by ahmet View Post
              kan zo een 1 a 2 maanden duren denk ik , was/is ook bij namelijk
              heb 5 maande getraint voor de zomervakantie en daarna heb ik 3 a 4 maanden niet getraint en ben in oktober weer begonnen met (serieus)trainen en heb nog steeds een aantal oefeningen waar ik mee achterloop,

succes
              Jij bent gewoon lui
              VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X