nieuw doel

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• nieuw doel

vorige week ben ik naar de nieuwe james bond film geweest , echt een aanrader en de acteur die james bond speelt heeft een best getraind lichaam en ik vraag me af of dat haalbaar is en of jullie misschien tips voor me hebben op welke spiergroepen ik me voornamelijk moet concentreren

hier een voorbeeld :

trouwens mijn stats :

ik weeg 76 kg ben 17 jaar en mijn bf is tussen de 4 en 5 % ( laatste keer dat ik dat gemeten had was 3 maanden terug ) ik train pas echt serieus sinds mei
    The Training is Nothing...The Will is Everything !!

Vooral goede schouders heeft die gast. Veel side raises doen dus.
    Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Ik heb de film ook gezien en voor 'een James Bond' heeft ie inderdaad geen gek figuur!

Jouw vetpercentage vind ik gevaarlijk laag, om eerlijk te zijn. Mijn voorlopige advies zou zijn: ga goed en veel eten, stel een schema samen bestaande uit de belangrijkste basisoefeningen en probeer je vetpercentage te 'uppen' naar zo'n 8-10%. Natuurlijk kom je dan ook spiermassa aan! Daarna, als je dan nog steeds het eerder genoemde lichaam wilt hebben, voer je vooral je borst- en je buiktraining op. Meer heeft ie namelijk niet getraind.
      We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Eigelijk vrijwel...alles:P want zijn triceps zijn ook niet verkeerd, borst moet je ook doen en de buikspieren is zeer belangrijk. Schouders net zogoed.. dusja

Zorg dat je bf% niet te hoog word maar ook niet superlaag ik zou als ik jou was als je eenmaal echt wat gespierd bent een % van 8-10% doen ofzo...

Comment

En weer een nieuwe acteur...
          Zou je echt aan willen raden om te stoppen met jezelf te vergelijken met allerlei figuren en al helemaal om steeds te vragen of een bepaald iets haalbaar is. Voor al die gasten waar je mee komt is het antwoord ja, dat is haalbaar.
          Maar concentreer je gewoon eens lekker een tijdje op jezelf, op je eigen correcte voeding en training en zie gewoon voor jezelf wat haalbaar is.
          Zeker op jouw leeftijd is (bijna) alles nog mogelijk als je er maar genoeg voor over hebt, hard werken dus en over een jaar ofzo herken je jezelf al amper meer terug!

Ben het verder helemaal met Symmie eens dat je vet% veel te laag is als het goed is gemeten. Voeding is echt enorm belangrijk dus ga vooral daarmee aan de slag en het komt vast helemaal goed met je.
          Succes!

Comment

dit is natureel wel haal baar hoor kerel maar dan zou je je BF% echt ff moeten opschroeven
            Who's the Chef

Comment

Teun hoe lang ben je eigenlijk?

En hoe is je bf gemeten?
              een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Originally posted by kees View Post
                Teun hoe lang ben je eigenlijk?

En hoe is je bf gemeten?
                ben ongeveer 1.88 en ik had me BF gemeten met een apparaat dat je in je hand moet houden en dan armen recht naar voren en dan kan je dat zien op het schermpje alleen zei die fitness begeleider dat dat apparaat niet nauwkeurig meet

en bedankt iedereen voor de tips ik ga nu zorgend at me BF omhoog gaat maar hoe doe ik dat zonder verkeerde vetten zoals patat te gaan eten ? moet ik veel noten gaan eten ?? want voorheen at ik wel eens een hele zak noten in een avond weg maar dat is zeker te veel ?

Comment

Ik geloof ook niet echt dat je bf op 4% zit, dat ding is nooit nauwkeurig. Zou lekker eens even gaan bulken, je bf maag gerust nog wat omhoog, dus vandaar dat bulken geen kwaad kan.

Grtz..
                  Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

je hebt in ieder geval al een mooie lengte en de goede instelling, ga trainen en bulken en je komt er wel man

Comment

Originally posted by Dealer View Post
                      je hebt in ieder geval al een mooie lengte en de goede instelling, ga trainen en bulken en je komt er wel man

ik ben sinds begin mei aant bulken en ik ben al meer dan 15 kg aangekomen ik heb helaas een snelle stofwisseling maar weten jullie misschien goeie producten waardoor me BF omhoog gaat ? want ik hoorde dat als je veel patat of chips eet dat je BF wel omhoog gaat alleen breek je daardoor spiermassa af

Comment

post anders is een foto kunnen we wel een beetje zien of je bf op 4 - 5 % zit

bf kweken is gewoon veeeel eten niet perse slecht eten
                        Who's the Chef

Comment

Dat geloof ik ook niet hoor dat je dan 4% bf heb . zoals de andere al aan geven zo'n meter is nooit echt % Goed eten is de remedie.
                          een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

ik zal in de komende dagen een foto laten maken

Comment

Met uw bf is het niet mogelijk om spiermassa aan te zetten, als het tenminste correct is, zoals de meeste al aangaven, meer gaan eten, en een patat of ships gaat u spiermassa zeker niet afbreken en jij kan dat best gebruiken met zo een laag bf, nogmaals als het correct gemeten is

GRtz
                              stil growing

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X