Tja wat is groot

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik ben maar 1m70, dus een grote gast word ik nooit natuurlijk.
    3XL post hier wel eens sporadisch... dat is een HELE flinke beer. Maaar foto's van hem zijn bijna geld waard denk ik, zo zeldzaam.

Zitten hier echt wel jongens die 'groot' zijn. Ik hoop over een jaar of 4 ook richting 'beer' en 'groot' te gaan. Dus als je nog even een paar jaar hier blijft hangen, zal ik die foto's dan wel posten.
    Bezoek ook eens het forum.

Comment

Originally posted by Creabeest View Post
      Jawel, en tijd geleden ook je films gezien. Mede daarom ben ik van mening dat hier genoeg grote gasten rondlopen
      zo groot is onze snip niet hoor
      irl komt ie nog niet tot mijn schouder
      Who's the Chef

Comment

Originally posted by been View Post
        zo groot is onze snip niet hoor
        irl komt ie nog niet tot mijn schouder
        Idd kom nog niet aan been zijn schouderhoogte maar hij kan wel 2x in mij in

GRtz
        stil growing

Comment

Who's the Chef

Comment

Originally posted by Creabeest View Post
            Jawel, en tijd geleden ook je films gezien. Mede daarom ben ik van mening dat hier genoeg grote gasten rondlopen
            Mijn reactie was op bigf gericht creabeest, maar he bedankt voor het compliment ( ik neem het als een compliment) quote van snipke

Schaars is wat anders dan helemaal niet.....toch?

Comment

ik ben jong 21 train 4jaar weeg 95kg en heb 12% bf ben ik dan groot....

nee natuurlijk niet maar voor het aantal jaar dat ik train en voor me leeftijd ben ik toch wel redelijk groot

maar ik ben wel benieuwd naar je pics

Comment

idd zet er maar wat pics op bigf

Grtz
                stil growing

Comment

Ik ben ook wel benieuwt jah
                  ''I'm proud to this is all natural babe!!"

Comment

Mensen, niet zo flauw doen. Ik vind dat de topicstarter een heel normale vraag stelt op een heel normale toon. Om dan meteen naar foto's te gaan vragen om te zien 'of hij zelf dan wel zo groot is', vind ik een beetje kinderachtig. Komt nog bij dat de topicstarter pas 7 keer gepost heeft, dus hij mag nog helemaal geen foto's plaatsen.

@Bigf: ik ben zelf momenteel rond de 96 kilogram en wordt in mijn directe omgeving als 'groot' bestempeld. Daarentegen, naast een wedstrijdbodybuilder van 110 kilo ben ik klein. Is dus allemaal relatief. Op mijn sportschool loopt een gozer zonder schouderontwikkeling, zonder borst en geen symetrie te bekennen. Ik vind 'm baggervet. Hij weegt nu 117 kilo, maar om dat nu imposant te noemen...
                    We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

ik ben groot,
                      en als je me verglijkt met ronnie ben ik normaal dus wat noem je groot

Ik ben niet geboren om klein te zijn

Comment

Momenteel 105 kg 1m90 lang en 12% bf.

Ik ben getraind, zie het ook wel, maar ben enorm kritisch op mezelf...
                        Ik vind mezelf dus smal, kan er niks aan doen, het gaat niet over...

Denk dat je wel op bepaald ogenblik voor jezelf moet uitmaken hoe hoog je de lat legt en hoever je in het nastreven hiervan wilt gaan. Ikzelf ben 32, volgend jaar 33 en probeer realistisch te blijven in de verwachtingen op dit moment... Mijn doel is 110 kg 10%, dus we zullen zien volgend jaar... Maar
                        de opofferingen die je moet doen, vooral qua dieet en levensstijl, zijn niet van de poes en een mens moet zich afvragen waar het ophoudt ooit...
                        Bij mij daar dus

En ten opzichte van gewone mensen zie je altijd groter uit, maar ja, je vergelijkt je ofwel met (foto's van) pros (opletten hiermee hehe) of met gasten in de gym... Ik heb op vlak van in de gym niet te klagen vind ikzelf, maar ja, je let dan ook weer meer op je zwakke spiergroepen en vergelijkt die met gasten die op dat vlak misschien wel genetisch beter toegedeeld zijn...

En wat betreft foto's online zetten... Ik denk dat je hiermee moet opletten, vooral als je met kuren en van die toestanden bezig bent. Het is maar een kleine wereld en je wilt echt niet dat je via een threadje herkend wordt in je gym als zijnde een ergogene gebruiker, vandaar.... Die zooi heb je niet nodig daar...

ENfin mijn twee eurocentjes weer ns

Comment

Ik ben zoals je wellicht hebt kunnen zien in "even voorstellen" ben ik volledig natural.
                          Dus.....gigantisch zal ik nooit worden
                          Daarnaast heb ik ook niet gezegt dat ik zelf een reus zou zijn, dat zijn mijn ambities ook niet!!
                          Ik ben, zoals ik mezelf zie, gemiddeld!!
                          Momenteel ben ik in cal gezakt om wat droger te worden

Ik weeg nu bijna 92 kg ben 1,78 en heb mijn vet nog niet gemeten, maar dat zal nu rond de 18% zijn (inderdaad nog erg vet)maar ja ... voor 43 jaar, toch aardig?

Comment

Originally posted by ahmet View Post
                            ik ben groot,
                            en als je me verglijkt met ronnie ben ik normaal dus wat noem je groot

jij fitnesst toch niet zo lang net zolang als david ongeveer ofzo toch ? Dan wil ik van jou ook wel eens foto's zien genoeg posts heb je iig
                            on the road to get huge

Comment

hahaha sukkeltje,
                              denk je nou echt dat ik dat meende?
                              ben op weg naar het "groot'' worden dus tijd heb ik nog. hoop ik
                              dus word nog ff afwachten voor de foto's
                              Ik ben niet geboren om klein te zijn

Comment

Originally posted by bigf View Post
                                Ik ben zoals je wellicht hebt kunnen zien in "even voorstellen" ben ik volledig natural.
                                Dus.....gigantisch zal ik nooit worden

Daarnaast heb ik ook niet gezegt dat ik zelf een reus zou zijn, dat zijn mijn ambities ook niet!!
                                Ik ben, zoals ik mezelf zie, gemiddeld!!
                                Momenteel ben ik in cal gezakt om wat droger te worden

Ik weeg nu bijna 92 kg ben 1,78 en heb mijn vet nog niet gemeten, maar dat zal nu rond de 18% zijn (inderdaad nog erg vet)maar ja ... voor 43 jaar, toch aardig?
                                natural kun je ook erg groot worden hoor.. maar idd voor 43jaar is 92kg 18% netjes keep it up.grts

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X