Aantrekkelijke titel hè
.
Ik wil zoals sommige van jullie al weten misschien bij de luchtmacht, en daarom ga ik conditie trainen. Ik ren gewoon rondjes door mijn wijk, dan ben ik niet zover weg van huis. Volgens andere moet ik voor de selectie ongeveer 12 minuten lang, 12km/h vol kunnen houden. Volgens weer andere veel meer. Maar eigenlijk is het afhankelijk van je lengte + gewicht. Een rondje door mijn straat is 450 M. Ik ga gewoon zelf (als ik genoeg tijd heb) 3 x per week 1 x een grote afstand afleggen, en 1 x een sprint.
Zo gaat dat eruitzien:
3 x 1 x 2,6KM
3 x 1 x 0,9KM
Dit elke week.
Ik houd dan de tijd bij, en probeer z.s.m te zijn.
Ga vandaag al gelijk de 1ste x doen.
Doel: Gemiddeld 15 km/h Bij long run en gemiddeld 20km/h bij sprint.
Hoop het te bereiken binnen 3 maanden.
Grtz, David.

Ik wil zoals sommige van jullie al weten misschien bij de luchtmacht, en daarom ga ik conditie trainen. Ik ren gewoon rondjes door mijn wijk, dan ben ik niet zover weg van huis. Volgens andere moet ik voor de selectie ongeveer 12 minuten lang, 12km/h vol kunnen houden. Volgens weer andere veel meer. Maar eigenlijk is het afhankelijk van je lengte + gewicht. Een rondje door mijn straat is 450 M. Ik ga gewoon zelf (als ik genoeg tijd heb) 3 x per week 1 x een grote afstand afleggen, en 1 x een sprint.
Zo gaat dat eruitzien:
3 x 1 x 2,6KM
3 x 1 x 0,9KM
Dit elke week.
Ik houd dan de tijd bij, en probeer z.s.m te zijn.
Ga vandaag al gelijk de 1ste x doen.
Doel: Gemiddeld 15 km/h Bij long run en gemiddeld 20km/h bij sprint.
Hoop het te bereiken binnen 3 maanden.
Grtz, David.
Comment